360Xbox Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Nu tänker ni säkert: "Ännu en film från PETA? Orka, jag har redan sett en massa PETA filmer..." Det här är en film som visar hur det är på ett slakteri, en vanlig dag. Shockerande Film Vad tycker ni om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Låt mig säga vad jag tycker... Jag tycker att dem som jobbar där inte har någon talang, det enda dem gör är att plåga djur till döds. Jag tycker det var helt sjukt att kolla på. Men alltså vid 07.25 retade dem de svaga djuren? Men vi får även tänka på att det där inte är Sverige. http://www.mccruelty.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Visst är det hemsk för djuren men det är inte så i Sverige ;) Ska fortfarande äta kött. Men ja visst är det hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 /care Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Visst är det hemsk för djuren men det är inte så i Sverige ;) Ska fortfarande äta kött. Men ja visst är det hemsk. Joho det är det. Det är ingen på Scan eller Felix som bryr sig om djuren så länge de tjänar pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Visst är det hemsk för djuren men det är inte så i Sverige ;) Ska fortfarande äta kött. Men ja visst är det hemsk. Joho det är det. Det är ingen på Scan eller Felix som bryr sig om djuren så länge de tjänar pengar... Correction: ingen bryr sig om någonting så länge de tjänar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Nu tänker ni säkert: "Ännu en film från PETA? Orka, jag har redan sett en massa PETA filmer..." Det här är en film som visar hur det är på ett slakteri, en vanlig dag. Shockerande Film Vad tycker ni om det här? DET ÄR DÄRFÖR MAN SKA KÖPA KÖTT ETC SOM KOMMER IFRÅN SVERIGE! asså jag hatar sånt när det är med djur. :/ Redigerat 13 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Nu tänker ni säkert: "Ännu en film från PETA? Orka, jag har redan sett en massa PETA filmer..." Det här är en film som visar hur det är på ett slakteri, en vanlig dag. Shockerande Film Vad tycker ni om det här? DET ÄR DÄRFÖR MAN SKA KÖPA KÖTT ETC SOM KOMMER IFRÅN SVERIGE! asså jag hatar sånt när det är med djur. :/ Man ska köpa färsk mat, inte färdiglagad skit från Scan, Felix, Dafgård och allt vad dom heter. Är inge bättre på deras slakterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Nu tänker ni säkert: "Ännu en film från PETA? Orka, jag har redan sett en massa PETA filmer..." Det här är en film som visar hur det är på ett slakteri, en vanlig dag. Shockerande Film Vad tycker ni om det här? DET ÄR DÄRFÖR MAN SKA KÖPA KÖTT ETC SOM KOMMER IFRÅN SVERIGE! asså jag hatar sånt när det är med djur. :/ Man ska köpa färsk mat, inte färdiglagad skit från Scan, Felix, Dafgård och allt vad dom heter. Är inge bättre på deras slakterier. huvudsaken är att det kommer ifrån sverige. här är vi inte lika grymma mot djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Fy f*n vilka jäkla retards, klarar inte av o kolla på de -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Kollade förfan nyss på The Hills Have eyes, när en hund är uppstyckad, så ska man se det här skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Är inge bättre på deras slakterier. Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.