MysticGohan Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Bilden säger allt:fuska_reklam.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Oh dear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 .... :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Perfekt, äntligen kan jag få rätt form på mina tuttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Kan det vara så att du har fått ett virus i din dator? Redigerat 13 Augusti 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Kan det vara så att du har fått ett virus i din dator?Nope, det har jag inte :P Har för övrigt sätt den där reklamen på andra sidor också :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 om det är på sidor som inte brukar ha sådana så har du virus kan jag nog lova dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Har hört talas om virus/trojaner som byter ut annonser mot andra annonser och tror mycket väl det kan vara så i ditt fall. Någon sådan reklam skall nämligen inte finnas på Fuska även om det är Google Annonser som visas på den platsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 haha omg.. har aldrig sett den reklamen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 lolz haha du har en trojan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Har aldrig sett den där reklamen tror som alla andra Reklam virus :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Okej, admin har sagt att den typen av reklam ska ej finnas på fuska.se, så rör det sig om att du har ett virus i din dator. Låser tråden så slipper vi en massa onödiga inlägg där någon påpekar att han har ett datorvirus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg