Hoppa till innehåll

Nästa Expansion: Cataclysm


zitroz

Rekommendera inlägg

Så information om en ny expansion har det börjat rycktats om rejält mycket på sista tiden nu, här är lite kort info(allt är ryckten inget blizz har sagt)

 

Max levelen kommer bli 85

2 nya raser: Worgen(ally), Goblin(horde)

Nya classe till gamla rases:

(Alliance)

Human får Hunter.

Dwarf får Mage och Shaman.

Night elf får Mage.

Gnome får Priest.

 

(Horde)

Orc får Mage.

Undead får Hunter.

Troll får Druid.

Tauren får Paladin och Priest.

Blood elf får Warrior.

 

Sen kommer det lite nya raids och sånt. Jag har knappt läst något än.

 

Men hur som helst de nya klasserna är ju sjukt puckade. Det ända jag gillar är att gnomes får priest. För gnomer har ingen heal klass än. Men det andra är ju bara sjukt dumma..

Night elf mage till exemel.. det var night elfs som började med arcane magi som blev High elfs..

Dwarf Shamman... WTF?!

Tauren Paladin och Priest... why?

Nej om dessa klasser skulle visa sig på raserna skulle ju loren blivit galet fuck'd up och isåfall borde alla raser kunna vara alla klasser...

 

EDIT: Source: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=92919.0

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här är så jävla värdelöst kukaktigt så man blir helt matt. Om detta är nästa expansion så slutar jag.

+1

 

Det här är så himla dåligt om det är sant, fast förmodligen är de inte de, finns inte ens en källa på de här

 

På den så kallade "källan" som Zitroz angav står det..

 

None of the information below has been officialy announced by Blizzard, this is only a compilation of information gathered from reliable sources. Just keep in mind that it takes a LOT to make me post something on the front page and I'm definitely not speculating here.

 

Other sites started it, I'll try to finish it. Think twice before you read this post, we have a lot of spoilers here.

 

Most of this stuff will be announced at the Blizzcon anyway, if you didn't take the time to order the live stream you might want to consider doing it. We will probably see a lot of interesting things here.

Redigerat av Prototype
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...