Hoppa till innehåll

Nästa Expansion: Cataclysm

zitroz

Rekommendera inlägg

• Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Något jag stör mig på är att goblins kan vara hunter och inte gnomes! :<

Gnomes får ju priests, hur grymt är inte det :D blir och skaffa all BoA gear till priests och lvla en :!

Hoppas bara inte BoA gear funkar på Worgens och Goblins, man ska ju kunna uppleva deras början, få lära sig lite ur loren utan att egentligen behöva läsa, inte bara döda mobs 1-10 med en macro sen göra en eller 2 quests och dra. Eller jao, dom gör väl mest troligt som DKs, phasing och allt så man inte bara kan grinda mobs och så man inte kan få mail innan man är helt klar.

Duktigt av Blizzard att de äntligen lyssnar på deras spelare, de har planer av att dra upp

old school instancer som Onyxia, men ingen tvekan om att vi ska få möta Ragnaros igen.

Men ärligt talat, det låter som om Deadmines ska börja droppa Tier sets snart..

The Deadmines and Shadowfang Keep will be back in a brand new level 85 heroic version.

Ragnaros used the cataclysm to come back from the Plane of Fire where we sent him and is now sieging the World Tree in Mount Hyjal to burn it down. Malfurion is back from the Emerald Dream. The whole zone (Hyjal) will make extensive use of phasing.

Verkar lite ... som någon sa, Blizz ångrar att dom släppte vanilla wow så snabbt, Asså SFK kan man förstå då Arugal blev ressad och kanske över levde "Hour of the Worg" eller blev ressad igen, som the Black Knight :D Men Deadmines? Va fan.. Blev VanCleef så jävla pissed över att Stormwind kicka dom? ..skrattretande..

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir och rolla en Gnome Priest garanterat, Gnomes healar så jäkla coolt =D

Men som Gnome Priest så kan man räkna med att folk kommer sönderganka en först av alla i all

slags PvP, så specca Shadow Priest är det bästa då du inte får någon chans och heala :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det här med klasserna är både bra och dåligt gnome priest ok men tauren paladin är ju helt sjukt.

Tycker det här med zonerna är med dåligt känns som om man aldrig kommer ens se en skymt av hur vanila wow såg ut längre men samtidigt kan det ju bli kul att levla en ny char igen nu när zonerna har ändrat sig.

Håller dock med om att det är fett bra att dom tar tillbaka dom gammla raid bossarna och även Deathwing.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag funderar lite över är, jag fick uppfattningen att man skulle levla 80-85 i azeroth och att massa zoner där ändras, men vart ska man levla då kommer det komma nya zoner eller nåt?

Och om man levlar en ny char kommer dom gamla questerna va lika dana som om det inte hänt nåt fast allt runt omkring en brinner mm?

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte börja för att fixa nytt gear i slutet av månaden. Sen såg jag det här.

De bara gör nya ändringar hela tiden. Man hinner ju inte spela ut WoTLK... Nya instancer av gamla... Aaarrgh... Kunde de inte bara hålla sig till Lore och typ döda Arthas o sånt.. Jävla skit blizz bara förstör spelet mer och mer och gör det så alla små kidz får som dom vill...

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag funderar lite över är, jag fick uppfattningen att man skulle levla 80-85 i azeroth och att massa zoner där ändras, men vart ska man levla då kommer det komma nya zoner eller nåt?

Och om man levlar en ny char kommer dom gamla questerna va lika dana som om det inte hänt nåt fast allt runt omkring en brinner mm?

Maelstrom, Hyjal, mer har inte sagts
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...