Luxaxix Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Håller helt med Organism. Det är skittråkigt att göra på det sättet, men helt klart det bästa...Sen när blev mining roligt..? Lol, det är iallafall mindre tråkigt att droppa/sälja/banka allt på en gång istället för att droppa en och en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Det beror väll på hur fort du droppar alla ores, om du kör på fullbag nu asså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Skaffa bot ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Skaffa bot ;D Och riskera att du blir bannad, word på det yo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Master Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Nice, guide fast synd att jag har slutat med Runescape :P Redigerat 19 Augusti 2009 av Powerking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 När du powerlvlar, ska du ALDRIG skaffa full inv, sen slänga allt, det tar för lång tid. Du ska ist hacka en "ore", trycka på nästa sten, och höger klicka på den "ore" du har i din inv, och hålla på "drop", och precis när du får "oren" du hackade på, så tycker du "drop". Mycket snabbare exp. ÄR du member, så ska du power lvla Granite, du kan få typ 150k exp i timmen (tror det var det iaf, annars e det högre). Min åsikt är att det blir 'tråkigare' när man gör 'dit sett'. För då måste man sitta inne i spelet hela tiden.. Många som är lvl 99 i mining har powerlevlat på detta sätt. Hm? Varför är det bättre om man gör så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 När du powerlvlar, ska du ALDRIG skaffa full inv, sen slänga allt, det tar för lång tid. Du ska ist hacka en "ore", trycka på nästa sten, och höger klicka på den "ore" du har i din inv, och hålla på "drop", och precis när du får "oren" du hackade på, så tycker du "drop". Mycket snabbare exp. ÄR du member, så ska du power lvla Granite, du kan få typ 150k exp i timmen (tror det var det iaf, annars e det högre). Min åsikt är att det blir 'tråkigare' när man gör 'dit sett'. För då måste man sitta inne i spelet hela tiden.. Många som är lvl 99 i mining har powerlevlat på detta sätt. Hm? Varför är det bättre om man gör så? Går fortare? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 När du powerlvlar, ska du ALDRIG skaffa full inv, sen slänga allt, det tar för lång tid. Du ska ist hacka en "ore", trycka på nästa sten, och höger klicka på den "ore" du har i din inv, och hålla på "drop", och precis när du får "oren" du hackade på, så tycker du "drop". Mycket snabbare exp. ÄR du member, så ska du power lvla Granite, du kan få typ 150k exp i timmen (tror det var det iaf, annars e det högre). Min åsikt är att det blir 'tråkigare' när man gör 'dit sett'. För då måste man sitta inne i spelet hela tiden.. Många som är lvl 99 i mining har powerlevlat på detta sätt. Hm? Varför är det bättre om man gör så? Går fortare? -.- Det är ju bara bättre att hacka sen droppa när inventory är full. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 När du powerlvlar, ska du ALDRIG skaffa full inv, sen slänga allt, det tar för lång tid. Du ska ist hacka en "ore", trycka på nästa sten, och höger klicka på den "ore" du har i din inv, och hålla på "drop", och precis när du får "oren" du hackade på, så tycker du "drop". Mycket snabbare exp. ÄR du member, så ska du power lvla Granite, du kan få typ 150k exp i timmen (tror det var det iaf, annars e det högre). Min åsikt är att det blir 'tråkigare' när man gör 'dit sett'. För då måste man sitta inne i spelet hela tiden.. Många som är lvl 99 i mining har powerlevlat på detta sätt. Hm? Varför är det bättre om man gör så? Går fortare? -.- Det är ju bara bättre att hacka sen droppa när inventory är full. Det tar längre tid, på detta sättet, så tar du ingen tid åt att droppa, det går licka snabbt att mian som när man bara kör full inv, men du slipper droppa efter 28 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Skaffa bot ;D Och riskera att du blir bannad, word på det yo. Jag har bottat hur länge som helst inte fan är jag bannad Palla sitta flera timmar å kolla på en jävla sten Redigerat 19 Augusti 2009 av Visual Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Skaffa bot ;D Och riskera att du blir bannad, word på det yo. Jag har bottat hur länge som helst inte fan är jag bannad Palla sitta flera timmar å kolla på en jävla sten word Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Skaffa bot ;D Och riskera att du blir bannad, word på det yo. Jag har bottat hur länge som helst inte fan är jag bannad Palla sitta flera timmar å kolla på en jävla sten håller med =P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg