Hoppa till innehåll

Usain Bolt


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja amerikaner har inte riktigt med saken att göra där.

 

Tror inte på att Bolt är dopad någonstans. Han bara är något vi aldrig sett förut. Angående hans spex så tror jag att han fortfarande har en stor respekt för sina medtävlande. Alla idrottsmän har på något sätt den instinkten inom sig själva. Bolt har inte varit bäst hela tiden och han vet hur det känns att komma på femte plats i en VM-final. Att säga det där om Real Madrid är ju bara lite skådespel. De stora idrottsmännen är ju kändisar och de skojar lite här och där. Dessutom så tycker jag faktiskt att det inte var så töntigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han är jävla snabb och har talang för att bli ännu bättre.Hatar dock hans attityd,tycker han har noll respekt för sina medtävlande.Dessutom är han fullproppad med skit,för inte så länge sen efter att han varit på besök hos Real Madrid för att visa bästa springstil för att komma upp i max-fart och sånt där.Efteråt hade han sagt att han kanske senare i sitt liv skulle börja spela i Real Madrid.Oavsett om han skämta eller inte så är det riktigt töntigt att ens kläcka ur sig något sådant.

 

 

Läs om mitt svar så kanske du ska läsa det lilla jag skrev.

 

 

Sen när är det medtävlande? Motståndare är nog bättre.

 

Spelar det nån roll vad han säger? låt honom skämta? Det är hans personliga stil?

Var inte så bitter för att du aldrig kommer lira i RM eller vara så snabb. Njut av att få uppleva detta fenomen.

 

Hur fan menar du nu? Dom tar ju mer eller mindre sina deltagare på allvar. Du kan ju inte ha läst någonting för ditt quote bygger ju på ingenting jag skrev.

Sina deltagare? Du menar inte sitt deltagande? För övrigt tar han ju sitt på allvar också, han är bara lite skönare än de stela löparna som oftast kommer från USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur fan menar du nu? Dom tar ju mer eller mindre sina deltagare på allvar. Du kan ju inte ha läst någonting för ditt quote bygger ju på ingenting jag skrev.

Sina deltagare? Du menar inte sitt deltagande? För övrigt tar han ju sitt på allvar också, han är bara lite skönare än de stela löparna som oftast kommer från USA.

 

Så du tycker själv man fullständigt ska strunta i vad folk säger? Visst ska man ta Bolt's uttalande med en nypa salt.Men han kanske rent av tror att han är tillräckligt bra för att bli bra på fotboll.Snabbhet och acceleration är en stor fördel i fotboll.Men oavsett om det var ett ironiskt uttalande eller ej även om det lutar åt det förstnämnda så är det ändå ett i min syn onödigt uttalande.Sen har jag inte sagt något om att jag har någonting emot Bolt som löpare. Redigerat av Hedman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...