Hoppa till innehåll

Usain Bolt


MentalogisT

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Med tanke på hur Jamaica presterade är det knappast förvånande att man får misstankar..

Omöjligt får honom att undgå att bli upptäckt om han är dopad. Han har krossat världsrekorden på 100m och 200m, de testar han som galningar.

 

Bolts skicklighet är inte det jag tvivlar på, jag är mer fundersam över de andra jamaicanernas fantastiska prestationer.

 

 

Men det läskiga med Bolt är inte hur han springer, det är snarare hur han knappt verkar utmattad alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han är jävla snabb och har talang för att bli ännu bättre.Hatar dock hans attityd,tycker han har noll respekt för sina medtävlande.Dessutom är han fullproppad med skit,för inte så länge sen efter att han varit på besök hos Real Madrid för att visa bästa springstil för att komma upp i max-fart och sånt där.Efteråt hade han sagt att han kanske senare i sitt liv skulle börja spela i Real Madrid.Oavsett om han skämta eller inte så är det riktigt töntigt att ens kläcka ur sig något sådant.

 

 

Så du tycker dom här superpumpade uberstela amerikanerna är bättre som knappt kan stava till "smile". Good.

 

19,19 på 200m nyss. Han är bäst. Älskar hans egna form av koncentration! ;D

 

Hur fan menar du nu? Dom tar ju mer eller mindre sina deltagare på allvar. Du kan ju inte ha läst någonting för ditt quote bygger ju på ingenting jag skrev.

 

Jag tror knappast att han är dopad. Dom testar honom MINST 2 gånger om DAGEN.

 

Jag tror att grejen är att han är så lång, (1.96) och lyckas trycka ifrån otroligt bra.

Jag tror att ingen kommer ta rekordet på ÅR om inte Usain Bolt himself.

 

Det är ju också ett + inom löpning att slappna av vid startlinjen fast fortfarande koncentrera sig,

Dock så tycker jag att det Usain Bolt gör är på gränsen till osportslig men han är helt enkelt fantastisk.

 

@ Edge så håller jag faktiskt med, Det är lite misstänkt att i stort sett ALLA Jamaicaner förbättrade sina tider extremt efter OS I Peking.

 

/En kille som friidrottat i 9 år :P

Redigerat av JingleHell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men jag släpper inte lös dem som att de vore ett vanligt talesätt.

 

Jag skulle inte kalla det jag skrev som en fördom att alla jamaicaner bara röker på dag ut och dag in. Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen?

 

Nyah'~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men jag släpper inte lös dem som att de vore ett vanligt talesätt.

 

Jag skulle inte kalla det jag skrev som en fördom att alla jamaicaner bara röker på dag ut och dag in. Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen?

 

Nyah'~

 

Det jag stör mig mest på är att du tror att du vet så jätte mycket bara för att du ser på nyheterna med din familj och kanske har läst en och annan skämt tidning då dom driver med jamicaner och du får då upp bilden att ALLA jamicaner röker på så jävla mycket. Det är påhopp på folkgrupp så in i helvette, och det roliga är också att du tror att du kan hela svenska ordboken utantill så du använder denna mening "Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen" Du kanske borde veta att "Haka upp sig på något" betyder att man MÅNGA gånger påpekar något när jag i själva verket endast påpekade att ni borde lägga era fördomar åt sidan.

 

Så, det jag vill komma till är att- om du säger att alla jamaicaner röker på så kan jag säga, alla i England dricker té, alla i Skottland är fullgubbar och feta, alla i Sverige är homosexuella och äter köttbullar, alla i Australien surfar och har långt hår, alla i Norge är dumma i huvudet, alla i Danmark är sura, alla i Finland bastar flera gånger om dagen. Ska jag fortsätta eller förstår du vart jag vill komma?

 

 

P12 begone.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men jag släpper inte lös dem som att de vore ett vanligt talesätt.

 

 

Jag skulle inte kalla det jag skrev som en fördom att alla jamaicaner bara röker på dag ut och dag in. Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen?

 

Nyah'~

 

Det jag stör mig mest på är att du tror att du vet så jätte mycket bara för att du ser på nyheterna med din familj och kanske har läst en och annan skämt tidning då dom driver med jamicaner och du får då upp bilden att ALLA jamicaner röker på så jävla mycket. Det är påhopp på folkgrupp så in i helvette, och det roliga är också att du tror att du kan hela svenska ordboken utantill så du använder denna mening "Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen" Du kanske borde veta att "Haka upp sig på något" betyder att man MÅNGA gånger påpekar något när jag i själva verket endast påpekade att ni borde lägga era fördomar åt sidan.

 

Så, det jag vill komma till är att- om du säger att alla jamaicaner röker på så kan jag säga, alla i England dricker té, alla i Skottland är fullgubbar och feta, alla i Sverige är homosexuella och äter köttbullar, alla i Australien surfar och har långt hår, alla i Norge är dumma i huvudet, alla i Danmark är sura, alla i Finland bastar flera gånger om dagen. Ska jag fortsätta eller förstår du vart jag vill komma?

 

 

P12 begone.

 

Eftersom du ska anmärka så mycket på honom så kan jag passa på att anmärka lite jag också :)

 

1. Fin särskrivning.

2. Aja baja, man ska bara använda dubbelkonsonant när det passar.

 

 

 

OnTopic: Usain Bolt är övermänsklig. Forskare har räknat ut att människan är nära gränsen av sin fysiska förmåga, vilket innebär att de slutliga rekorden håller på att sättas. Jag tror att Bolt har satt det i löpning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OnTopic: Usain Bolt är övermänsklig. Forskare har räknat ut att människan är nära gränsen av sin fysiska förmåga, vilket innebär att de slutliga rekorden håller på att sättas. Jag tror att Bolt har satt det i löpning.

Jag misstänker att det bara kommer förfina mätningen och mäta tusendels sekunder. tror inte att det "slutgiltiga" rekordet är satt än och det kommer dröja länge. Men vi är nog bra nära nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...