swagzter Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Sådär ja, nu har skolan börjat... igen. Vad tyckte ni om eran första skoldag? Vet inte om ni började idag, men det gjorde jag i alla fall. Annars om ni t.ex börjar i morgon eller om en vecka, så kan ni ju skriva om eran första skoldag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jag började igår. Det var kul. Gillar min klass och tror att jag kommer trivas bra. Jag börjar mitt första år på: Naturvetenskap - Naturvetenskap (Profil: Matematikklass) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Skolan börjar 25:te för mig. Pwnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 började idag, tyckte det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Skolan började den 13:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 ja jag kan skriva redan nu börjar på torsdag med upprop och sedan går vi in i klassrummet innan vi åker iväg till ett ställe och badar och har kul i två dagar så man kan säga att jag börjar på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Började idag, seg första dag, en ny dryg lärare men den nya klassen verkar ändå helt ok. Får väl se vad veckan har att bjuda på. Peppar att få en dator iaf så man kan börja lira pcw istället för att lyssna på lärarens babbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Börjar nu imorrn (onsdag).Upprop kl 10.30 sen vid 11.40 ska våran klass åka på någon jävla lägerskola och vara där i 2dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Själv börjar man på Fredag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) 24:e här. :) Fast då ska de bara snacka, sen hela veckan typ kommer vi inte jobba nått. :D Redigerat 18 Augusti 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 24:e här. :)Samma här, Sundsvall ftw! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Började idag, samma gamla sköna klass. Uppropning i 20 min ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.