Hoppa till innehåll

Skolan Har Börjat!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Började sexan idag.

Vi har mest fått info om skåp och språkval, även ett häfte om svininfluensan.

Fick reda på att vi behövde betala 50kr och skriva på ett "kontrakt" för att få nyckeln till våra skåp.

Annars har dagen vart bra med bra mat i bamba.

 

Har sovmorgon till 09:40 imorgon, gööött.

 

Redigerat av Mixx0r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

började för en vecka sen och det har varit soft varenda dag. =D fast jag moste göra om matte A eftersom jag failade på alla prov... men det kan jag leva med. och fan va kul det ska bli att börja skruva med bilar nu! =DDD

går andra året på gymnasiet.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.-

Var väl tur att du fick lite biologi hem över sommaren än typ matte? Biologi är typ den roligaste kursen. =p

Dock så ingår den inte i mitt program <.<. Utan jag valde det på mitt IV-val förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.-

Var väl tur att du fick lite biologi hem över sommaren än typ matte? Biologi är typ den roligaste kursen. =p

Dock så ingår den inte i mitt program <.<. Utan jag valde det på mitt IV-val förra året.

 

tsss.... mycket hellre matte än biologi. tveklöst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass.

 

Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P

 

Men snart biter det i en med all Matte :D

 

Varå går du i ett rån eller?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började skolan i måndags (24/8) och den är okej (ny skola, alltså). Det var uppropning, lite guidning runt skolan och (för) mycket information om gymnasiet.

 

Nackdelen är att man får vänta ännu längre på bussen när man slutar tidigare. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...