fimpen Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vi har typ slapp vecka. Satt och lyssna på nå skit av mina mentorer på morgonen i 1,5h, sen tog jag moppen till biblioteket för o låna bok o sen sluta vi. :) Inga läxor. Började 10 idag och börjar 9 hela veckan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Började sexan idag. Vi har mest fått info om skåp och språkval, även ett häfte om svininfluensan. Fick reda på att vi behövde betala 50kr och skriva på ett "kontrakt" för att få nyckeln till våra skåp. Annars har dagen vart bra med bra mat i bamba. Har sovmorgon till 09:40 imorgon, gööött. Redigerat 25 Augusti 2009 av Mixx0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) började för en vecka sen och det har varit soft varenda dag. =D fast jag moste göra om matte A eftersom jag failade på alla prov... men det kan jag leva med. och fan va kul det ska bli att börja skruva med bilar nu! =DDD går andra året på gymnasiet. Redigerat 25 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Någon har tagit min skåpsnyckel ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.-Var väl tur att du fick lite biologi hem över sommaren än typ matte? Biologi är typ den roligaste kursen. =pDock så ingår den inte i mitt program <.<. Utan jag valde det på mitt IV-val förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Började idag, mest info och så, utdelning av matkort, busskort, kopieringskort etc. imorrn börjar lektionerna men vi har ingen matte imorrn så det blir bara en eng-lektion. skönt med mjukstart. desvärre måste jag börja plugga på arterna vi fick i läxa över sommarlovet i biologin. 123 st. -.-Var väl tur att du fick lite biologi hem över sommaren än typ matte? Biologi är typ den roligaste kursen. =pDock så ingår den inte i mitt program <.<. Utan jag valde det på mitt IV-val förra året. tsss.... mycket hellre matte än biologi. tveklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass. Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P Men snart biter det i en med all Matte :D Varå går du i ett rån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Gått i 2 dagar och 1 vecka nu och måste säga att det artar sig till ett riktigt bra år, älskar klassen :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 På måndag så ere tredje veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Jodå första skoldagen var helt okej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Började skolan i måndags (24/8) och den är okej (ny skola, alltså). Det var uppropning, lite guidning runt skolan och (för) mycket information om gymnasiet. Nackdelen är att man får vänta ännu längre på bussen när man slutar tidigare. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.