Garone Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Har tröttnat på WoW och behöver ett nytt spel, har ingen favoritkategori så skriv bara nåt men helst multiplayer online spel och gärna gratis. Gör inte misstaget av att gå från ett MMO till ett annat. Skaffa någon online shooter istället, t.ex TF2 eller Left 4 Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Tibia? Eller Tibia OT (Fusk)? Tibia finns på www.Tibia.com Tibia OT Clienter kan du ladda ner från www.tibiaclient(s).com, Kommer inte ihåg hur de stavades Om du ska spela OT så finns servers på www.otservlist.org och IP-Changer måste man ha som man kan ladda ner på www.asprate.net 100x mindre komplicerat än de låter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Tycker FLYFF. eller warrcraft III Reign Of Chaos! det har jag och det är väldigt kul online tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 EVE Online. Visserligen kostar det i månaden men ett riktigt bra val. Checka ut deras hemsida och ladda hem Trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Runescape. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Lord of the Rings Online är ju skitkul till lvl 30, då börjar det bli lite segt men ändå. Ganska bra grafik med. Dock är det samma kostnad som WoW på ett gamecard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Guild Wars - Gratis, roligt, härlig spelkänsla, bra grafik och jävligt hållbart. Kan det bli bättre? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Jaså? Jag tröttnade på guild wars efter 2 timmar Som sagt, gå inte från ett mmo till ett annat, spela nåt på steam, det håller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 (redigerat) Nja jag har 1.6 och tycker inte det är så kul. Men ska prova Dod eller nåt, var flera år sen jag gjorde det senast. Jag känner till de flesta spelen som nämnts dessutom, som sagt kom med mer okända spel som inte alla känner till. Min dator klarar allt :) Redigerat 28 Augusti 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Nja jag har 1.6 och tycker inte det är så kul. Men ska prova Dod eller nåt, var flera år sen jag gjorde det senast. Jag känner till de flesta spelen som nämnts dessutom, som sagt kom med mer okända spel som inte alla känner till. Min dator klarar allt :) Crysis :P? väldigt skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 BattleField Heros? du kan spela det gratis.Njae såg det hos en kompis, såg inte kul ut. Känner till nästan alla spel ni nämnt, försök komma med mer "okända" spel. testa Battlefield 1943 sen när det kommer ;) det ser skitkul ut =9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Kan som några andra rekommendera lotro ett mysigare och inte lika hetsigt mmo som WoW :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.