Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det? man ska bara låta bli att vara in loggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Jo jag vet att det funkar men det är forfarande jobbigt när jag får mail från nån/nått här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Jo jag vet att det funkar men det är forfarande jobbigt när jag får mail från nån/nått här på fuska. Mina inställningar > E-postinställningar Kryssa ur/kryssa i så att du inte får några fler e-postmeddelande från Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Men det finns alltså inget sätt att sluta på bara vara utloggad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Men det finns alltså inget sätt att sluta på bara vara utloggad eller?Skicka ett meddelande till admin? Det är det ända sättet, förutom att byta lösenord till något du aldrig lär komma ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Okej, jag provar med att fråga en admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Sluta logga in bara.. förstår inte varför massa tjatar om att de vill ta bort sin användare när de ska sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Du måste ha en målsmans underskrift, samt en försklaring från dig och din målsman varför du väljer att sluta vara på fuska. Sen behövs det två kopior; den ena ska skickas till kungen och den andra till Göteborgs Kex. Hoppas det går bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 men om du slutar kan jag få dina FM då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Vill man avsluta sitt konto på Fuska så är det lättast att skicka ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.