Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det?

Skrivet

Jag undrar vart man ska klicka om man ska sluta på fuska.se. Är det bara att låta bli att vara inloggad eller finns det nått specielt som man ska göra eller är det en moderat som ska ta hand om det?

man ska bara låta bli att vara in loggad

Skrivet

Jo jag vet att det funkar men det är forfarande jobbigt när jag får mail från nån/nått här på fuska.

Mina inställningar > E-postinställningar

Kryssa ur/kryssa i så att du inte får några fler e-postmeddelande från Fuska.se.

Skrivet

Du måste ha en målsmans underskrift, samt en försklaring från dig och din målsman varför du väljer att sluta vara på fuska. Sen behövs det två kopior; den ena ska skickas till kungen och den andra till Göteborgs Kex. Hoppas det går bra! :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...