Gäst Eru Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Say, Say, Say tveklöst, kanske inte direkt räknas som MJ men iallafall jo det kan man göra ^^ Organism: Hört den låten som höll på att göras? en snutt på 19sekunder läckte ju ut och den lät sjukt bra ;'3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Den som visades på BBC channel eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Aa, den snutten var grymt bra ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Det var ju ingen ny låt, det var ju bara en blandning mellan massa låtar? Om du fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Är jag den enda som gillar "You Rock My World"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Är jag den enda som gillar "You Rock My World"?Jag tycker den är helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Är jag den enda som gillar "You Rock My World"? Den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 (redigerat) Det var ju ingen ny låt, det var ju bara en blandning mellan massa låtar? Om du fattar? Vare en blandning av massa låtar? Nee. Tror inte de var den du menar. Vi menar nog varsin x)' EDIT: Hittade den, A place with no name, 2:50 lång där den tjaa ca 25sek. långa snutten repeteras. Jag gillar det. Redigerat 7 September 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Den va inte alls bra. ;o Gamla låtar <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Det är ju bara ett minisample som läckt ut också, tänk sen när hela sjabraket släpps. Helvete vilken anstormning butiker kommer få :'3 Men ja, äldre låtar är de bättre <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Alla 'nya' M.J låter så plastikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Kanske, ändå låter det jävligt mycket bättre än viss skit som skapas idag ^^ :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.