Hoppa till innehåll

Michael Jackson


Chilla
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gillade inte MJ innan han dog och kommer inte heller börja gilla honom nu som alla andra p12 mainstreamare gör.

>:(

 

Bara för att alla andra p12-are gillar honom gör honom inte dålig heller. Finns jättemånga som köper Ramones-tröjjor även om de aldrig har hört en låt av dem.

 

Det är ju det jag menar. Tyckte det var extremt knasigt att bara för att det stod på första sidan på alla tidningar "The king of Pop är död" så ska hela världen börja lyssna på honom.

 

Ramones tröjjorna är kanske fel jämförelse eftersom många kanske inte ens vet att det är ett band- utan istället bara tror att det är ett klädmärke. Pinsamt, jag vet. Men vad gör man inte för att vara "inne".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Michael Jacksons död fick mig att lyssna mer på honom under en period, eftersom jag påmindes om honom. Jag har växt upp med MJ och minns när jag var liten hur jag o min polare kollade på hans film när han kunde förvandlas till massa saker. Michael Jackson was the shit på den tiden.

 

Han bästa låt: Pretty young thing

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man In The Mirror, Beat IT , Billie Jean (fel stavas den sista? o.O)

 

Filmen om att han lever är fejk lol, Sa dom t.o.m på nyheterna något Rysk/tysk (vet inte, iaf vad jag minns) blabla som ville bevisa hur lätt det var att fejka lr ngt.. iaf vad jag minns, eller så drömmer jag massa skit x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lyssnar inte på michael...

 

Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lyssnar inte på michael...

 

Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till.

THE KID IS NOT MY FUCKING SON

 

*GRAB M4A1*

HEADSHOT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...