TheUnnamed Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Jag har sjukt tjockt hår så Dax Vax är det enda som biter. Använder man rikligt med Schampo och Balsam när man duschar så funkar det bra =) . Redigerat 3 September 2009 av TheUnnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Okej tack för tipsen :D btw är american crew bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag har sjukt tjockt hår så Dax Vax är det enda som biter. Använder man rikligt med Schampo och Balsam när man duschar så funkar det bra =) .Dax Vax förstår håret :( inte värt det i längden. American Crew är dåligt tycker jag, körde med det förr och behövde använda sjukt mycket för att få resultat, D:fi blå är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 D:Fi blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Har bara sett American Crews fibervax, jag är fruktansvärt nöjd med D:FI änsålänge. Har även ett Urban Styling som luktar förbannat gott och fungerar utmärkt. Prata med din frisör, de brukar kunna vad som är bäst för ditt hår. Redigerat 3 September 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 skaffa inte dax wax, iaf inte den röda burken... visst, det luktar gött men skiten går inte ur håret(jo det gör det efter en vecka typ). skaffa D:fi eller vad det heter. själv så använder jag spray =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag har sjukt tjockt hår så Dax Vax är det enda som biter. Använder man rikligt med Schampo och Balsam när man duschar så funkar det bra =) .Dax Vax förstår håret :( inte värt det i längden. American Crew är dåligt tycker jag, körde med det förr och behövde använda sjukt mycket för att få resultat, D:fi blå är bäst. Det har inte förstört mitt iaf har använt det i över 2 år =) . Använder man det inte på ca 2 dagar och duschar båda är det helt borta ur håret =) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 (redigerat) Nån som prövat nåt liknande det här? Verkar väldigt extremt. http://www.lookfantastic.com/hair/fudge/st...CFdQq3godBBCSKQ Redigerat 4 September 2009 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Urban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Sebastian D:fi grön/blå Dax wax; Röd Maria nila American crew För ett jäkligt bra hår: @pussycat: obvious fail is obvious kör med Sebastian först, sen så tar du lite d:fi grön, sen så tar du maria nila tills sist, det håller det uppe länge. kthxbai Så gör Partille-Johnnys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Sebastian D:fi grön/blå Dax wax; Röd Maria nila American crew För ett jäkligt bra hår: @pussycat: obvious fail is obvious kör med Sebastian först, sen så tar du lite d:fi grön, sen så tar du maria nila tills sist, det håller det uppe länge. kthxbai eller så köper man något random vax och tar en liten bit av det så blir det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 eller så köper man något random vax och tar en liten bit av det så blir det fint. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.