admin Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Tja, Ska åka till Holland så kommer vara borta från och med imorgon till nästa söndag. Skulle det vara något brådskande så kan ni alltid SMSa på 0708-886520. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Det är nice :) Svarar du även om jag skickar något fylle sms? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Hare bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Vill också åka till Holland, Amsterdam verkar häftigt, hade några kompisar som var där, fast de var bara på coffeeshops hela tiden, fast det är nog lite obligatoriskt att besöka för tonåringar som åker dit :P Aja, ha en trevlig resa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Då var man tillbaka. Blev även en "över-dagen-resa" till Bryssel (Belgien). Var riktigt skoj men nu blir det att ta tag i skolan riktigt ordentligt. Man har ju trots allt missat en hel vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Tja, Ska åka till Holland så kommer vara borta från och med imorgon till nästa söndag. Skulle det vara något brådskande så kan ni alltid SMSa på 0708-886520. Klent att inte svara mina samtal inatt :/ Jag som var "lagom full" och allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Låg och sov. Lade mig rätt tidigt igår efter en hård dag av skolarbete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Ok. Kommer kanske något samtal på torsdag om Mjällby slår BOIS, för om dom gör det så är den allsvenska platsen säkrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Lämna telefonen hemma istället. Bara jobbigt när folk ringer när man försöker sova och ska upp tidigt dagen därpå. Ring din mor eller far istället och se hur glada dom blir :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 (redigerat) Lämna telefonen hemma istället. Bara jobbigt när folk ringer när man försöker sova och ska upp tidigt dagen därpå. Ring din mor eller far istället och se hur glada dom blir :) Jag har tänkt på det ;) Men om jag kommer festa på torsdag, och om jag ringer då, så blir det inte vid någon djävulsk tid. Tänk på att jag med (kanske) går i skolan på fredag ;) [EDIT] Hur gör du för att inte vakna när mobilen ringer, jag vaknar lätt som fan :/ Redigerat 21 September 2009 av Nafrali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 [EDIT] Hur gör du för att inte vakna när mobilen ringer, jag vaknar lätt som fan :/Lägg den i alla fall inte på en märkligt placerad 39:- IKEA-vägghylla precis bakom din kudde. Då vaknar man väldigt lätt av den märkte jag häromnatten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg