mojje312 Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Vilken ålder: Vi bryr oss inte om åldern. Vi söker trevlig folk som passar ihop med resten av gruppen och tittar inte på åldern. Kattgruppens officiella budbärare - Dave37 [/size] Jag fick ej vara med när jag ansökte 0_o men kan jag få vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag fick ej vara med när jag ansökte 0_o men kan jag få vara med?inte så länge jag har något att säga till om, och tro mig. Det har jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 inte så länge jag har något att säga till om, och tro mig. Det har jag. :)Nej det har du inte men mojjes ansökan nekas iallafall. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Ja har varit med förut och då var ja ganska aktiv. Sku va kul och joina pånytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Ja har varit med förut och då var ja ganska aktiv. Sku va kul och joina pånytt. Skriv en bra ansökan och invänta svar och prövningstid. Förhoppningsvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 inte så länge jag har något att säga till om, och tro mig. Det har jag. :)Nej det har du inte men mojjes ansökan nekas iallafall. -_- Haha, den här tråden är full av kommunister och win ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Spamma inte ner vår tråd! >:( Kan tillägga en sak: Ni som redan har varit med och vill bli medlemmar igen, tänk efter. Varför blev ni kickade? (Om ni nu blev det). Har ni förändrats sen dess? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Tror jag blev kickad för jag inte var speciellt aktiv, och det var jag ju inte då heller. Men jag har blivit mer aktiv och skulle gärna vilja ha en chans till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Spamma inte ner vår tråd! >:( Kan tillägga en sak: Ni som redan har varit med och vill bli medlemmar igen, tänk efter. Varför blev ni kickade? (Om ni nu blev det). Har ni förändrats sen dess? + motivation. första inlägget existerar av en anledning. läs och följ om ni är intresserade. om ni inte är intresserade, posta inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Ehlen o Sehlen! Jag kan vara med! Jag är en go kille och de flesta känner ju mig, jag är självaste Saddam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag skulle gärna vilja vara med! Jag spammar inte och är aktiv på forumet. Jag gillar att snacka med olika personer och ha det trevligt. För övrigt så har jag också ansökt på gruppens sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag skulle gärna vilja vara med! Jag spammar inte och är aktiv på forumet. Jag gillar att snacka med olika personer och ha det trevligt. För övrigt så har jag också ansökt på gruppens sida! Du verkar OK, du får gå med på provtid. Varför har ni rekryteringar när ni ändå är så "stora"?För att du ska whina om att du inte får gå med. :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg