CookieMan Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Macgyver, varför är jag inte med på provtid fast du sa att jag fick det?Han kanske kickade dig? Men jag var aldrig på provtid, jag hade ej tillgång till Kattgruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Macgyver, Får man svaret snart kanske? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Macgyver, varför är jag inte med på provtid fast du sa att jag fick det? För att du inte får vara det. Macgyver, Får man svaret snart kanske? :DSvaret är nej. jag vill:_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 jag vill:_ Va fan! :(:(:(:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Va fan! :(:(:(:( Det där gör knappast saken bättre, sedan får jag be dig att byta avatar som du verkar glömt bort för några månader sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Det är som om ni är små dagisbarn som vill ha en extra bulle och MacGyver är eran dagisfröken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 pah vi får bullar när vi vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 MacGyver, Alldeles för jobbigt att byta avatar! Den kommer stanna där den är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Det är som om ni är små dagisbarn som vill ha en extra bulle och MacGyver är eran dagisfröken.Tror du att bullarna är begränsade eller? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Crazyshit får gärna älska Kattgruppen, ehuru han inte är medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg