360Xbox Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Vet nån vars det finns att köpa en bra gamer-dator? Ska kunna palla Crysis på Normal/High grafik och L4D på högsta. Har hört att det blir billigare om man bygger själv, men vet inte riktigt. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Du får mer för priset om du bygger själv. Svara på detta: 1. Skall du ha skärm, mus och tangentbord med? 2. Vad är din budget? 3. Kan du tänka dig bygga datorn själv? 4. Vad skall du använda datorn till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Sitter på denna just nu http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200 sjukt prisvärd, men det är ett plus om du vet hur man bygger ihop den så du inte måste lägga pengar på att få nån att göra det åt dig. Mycket prisvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jag har köpt en väldigt bra gaming data man kan köra typ Cod 4 och dom flest FPS spelen på bästa grafiken det ända spelet jag inte kan få så bra grafik på är GTA 4. Här billigt för så bra tycker ja jallafall. https://www.inet.se/datorer/stationaera/ine...-gamer/1517091/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Du får mer för priset om du bygger själv. Svara på detta: 1. Skall du ha skärm, mus och tangentbord med? 2. Vad är din budget? 3. Kan du tänka dig bygga datorn själv? 4. Vad skall du använda datorn till? 1: Skärm räcker, kan köpa dom andra sen.2: ? 3: Beror på om det är komplicerat/svårt 4: Spela, vara inne på internet. Redigerat 10 September 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Budget=hur mycket pengar du har att lägga ut, vad får datorn kosta? Köp en i delar och be nån annan bygga ihop eller betala nåt företag för det, man känar massa på att köpa dator i delar. Redigerat 10 September 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Budget=hur mycket pengar du har att lägga ut, vad får datorn kosta? Köp en i delar och be nån annan bygga ihop eller betala nåt företag för det, man känar massa på att köpa dator i delar. Kan tänka mig lägga ut några tusen, 3000-6000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Budget=hur mycket pengar du har att lägga ut, vad får datorn kosta? Köp en i delar och be nån annan bygga ihop eller betala nåt företag för det, man känar massa på att köpa dator i delar. Kan tänka mig lägga ut några tusen, 3000-6000. För det får du ingen dator som kan klara crysis på det högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Budget=hur mycket pengar du har att lägga ut, vad får datorn kosta? Köp en i delar och be nån annan bygga ihop eller betala nåt företag för det, man känar massa på att köpa dator i delar. Kan tänka mig lägga ut några tusen, 3000-6000. För det får du ingen dator som kan klara crysis på det högsta. Normal/High grafik.Vad kostar en dator som pallar crysis på högsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 det är isåfall grafikkortet du får spendera lite mer pengar på om du ska kunna spela crysis på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 (redigerat) Edit* Redigerat 12 September 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Budget=hur mycket pengar du har att lägga ut, vad får datorn kosta? Köp en i delar och be nån annan bygga ihop eller betala nåt företag för det, man känar massa på att köpa dator i delar. Kan tänka mig lägga ut några tusen, 3000-6000. För det får du ingen dator som kan klara crysis på det högsta. Normal/High grafik.Vad kostar en dator som pallar crysis på högsta? Jag skulle säga 12000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.