Garone Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 För att kunna köra Crysis på Very High med åtminstone 60 FPS krävs GTX 295 Quad SLI. Ett GTX 295 är nog för att köra det på Very High med ~40 FPS. Om du vill kunna köra på Very High 30> FPS med ett billigare kort så krävs det att du har två av dem. Med 6k borde du iaf kunna skaffa dig en dator som klarar Crysis på High DX9 någorlunda bra. Om du inte är nöjd med High så kan du ju alltid tanka ett config som gör spelet snyggare utan att äta för mycket prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tja du, min dator för 6500 kan klara Crysis på Very High, byggde den självoch den spinner på som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mod...28-77360ECB9D1B Där har du en gaming data som klarar Crysis på högsta grafik. Det kostar runt 9000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Nej, inte på högsta. Men på hög grafik iaf. Jag tror inte ni har någon aning hur krävande det är att köra crysis på högsta. Garones tidigare post stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Nej, inte på högsta. Men på hög grafik iaf. Jag tror inte ni har någon aning hur krävande det är att köra crysis på högsta. Garones tidigare post stämmer. Min dator klarar det, med 9800 GT och 4 gig RAM, fin AMD Processor och en HD på 7200 rpm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Nej, inte på högsta. Men på hög grafik iaf. Jag tror inte ni har någon aning hur krävande det är att köra crysis på högsta. Garones tidigare post stämmer. Min dator klarar det, med 9800 GT och 4 gig RAM, fin AMD Processor och en HD på 7200 rpm Nej, det är omöjligt. Om min dator, som är bättre än din inte klarar av det - hur är det då möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Nej, inte på högsta. Men på hög grafik iaf. Jag tror inte ni har någon aning hur krävande det är att köra crysis på högsta. Garones tidigare post stämmer. Min dator klarar det, med 9800 GT och 4 gig RAM, fin AMD Processor och en HD på 7200 rpm Nej, det är omöjligt. Om min dator, som är bättre än din inte klarar av det - hur är det då möjligt? Jag är sjukt bra. ;D Det klarar faktiskt av det, blir inte såååå mycket lagg men det händer att det hackar till ibland. Kör på 1024x768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 1024x768 är inte högsta, testa att köra på 1680x1050 och se om du lyckas lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 1024x768 är inte högsta, testa att köra på 1680x1050 och se om du lyckas lika bra. Testade nyss, gick nästan lika bra, får se om jag kan ta typ 1900x nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Kör på 1920x1080 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.