Hoppa till innehåll

Öl Är Hälsosamt Och Kan Hjälpa Dig Att Går Ner I Vikt?

DiRtY

Rekommendera inlägg

Visst det är Halvnyttigt, i en viss mängd, så är det med allt. En liter, man blir ju inte precis full av det. Men snart kommer det väl nån annan forskare och säger att det är livsfarligt.

Man blir oftas våldsamm vid stora mängder, en liter är inte så mkt.

Håller också med Sandkaka.

Mindtwistah: det är klart att det är bättre. Vet du vad det är i läsk?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla personer måste tydligen ha bekräftelse på att dom gör rätt. Att kunna säga att dom äter nyttigt, även om dom är alkoholister.

Det är klart som faan att öl inte är nyttigt, när 90 procent av alla brott och olyckor har med alkohol att göra!!! Hur i helvete tänker folk???

[EDIT] Nu tänkte jag visst på alkohol. Men folk förvränger ju allting till sitt eget bästa, så tillslut blir det att "Ju mer öl du dricker, ju smalare blir du". Och sen ska dessa då ge sig ut i trafiken och vad det nu är.. Alltså, innan man lanserar en sånhär "Upptäckt"(förmodligen skitsnack), får man ju tänka på konsekvenserna!! Slapp och dåligt! SLAPPT OCH DÅLIGT!

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla personer måste tydligen ha bekräftelse på att dom gör rätt. Att kunna säga att dom äter nyttigt, även om dom är alkoholister.

Det är klart som faan att öl inte är nyttigt, när 90 procent av alla brott och olyckor har med alkohol att göra!!! Hur i helvete tänker folk???

alkohol ja, men nu snackar vi om öl, där är alkoholen ganska utspätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alkohol ja, men nu snackar vi om öl, där är alkoholen ganska utspätt.

Hehe, notera min snygga lille EDIT. ;) Tillkom kanske efter ditt inlägg:P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl inte så farligt om man dricker en lättöl. Det är det väl inte heller om dricker man en liter, vad blir det, kanske tre stycken lättöl.

Men om man håller på så varje dag så kommer man tillslut att bli lite halvfull då levern inte göra sig av med all alkohol (rätta mig jag har fel..). Dessutom kommer man kanske senare gå över till starkare saker än lättöl.

Mycket ska man höra..

Redigerat av FuskKatten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aftonh**an som sagt, det värsta man kan läsa när det gäller deras kostrådstips.

Ett sätt för större läsarsiffror är att skriva sånna artiklar.

Vad jag hittat på aftonbladet är:

Gå ner i vikt med hamburgare

Gå ner i vikt av att sitta och jobba framför datorn

Gå ner i vikt med dessa magiska övningar, som man måste betala PLUS medlemskap och så ser man

att dem visar en liten annorlunda sit-ups rörelse.

Vill man gå ner i vikt så måste man ligga på minus kalorier.

Alltså förbruka mer än vad du ätit, du kan gå upp i vikt genom morötter lika mycket som att gå upp i vikt av att äta hamburgare, allt handlar om kalorier du får i dig och förbrukar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...