bazti Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Låter som Aftonpostens vanliga skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Forskningen är väll från USA? Så nej jag tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Nej, jag tror inte på detta. Anledningarna på varför jag inte tror på detta är: * Aftonbladet har skrivit * Öl innehåller mer dåliga ämnen än bra ämnen * Alkohol förstör hjärnceller, hur fan ska det vara nyttigt om man dricker 1 Liter öl varje dag? Öl innehåller Alkohol så... Till slut efter 1 år så har man nästan inga hjärnceller kvar och man är dum i huvet. * Öl / Alkohol förstör familjer, om man dricker 1 liter varje dag så är hela familjen förstörd. * Öl är ju en sorts läsk? Varför säger ni då att läsk är värre än öl när båda är samma skit men öl innehåller ännu mer dåliga ämnen än en vanlig coca-cola gör? Jag hoppas någon svarar på alla mina frågor / bevis på att den här artiklen från Aftonhoran är falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.