FreakyStyley Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Blev bara så sugen på att få reda på alla andra fuskares fails! Btw mitt största fail var idag, alla på Gamereactor hade fått gratis Beta nycklar till Aion för några dagar sedan. Så tänkte jag "Äh, vafan jag provar det!". Sedan började jag ladda ned och det tog typ 20 timmar så jag stängde ned alla program och spel. Sedan när det va 15 (?) timmar kvar så sa nån i forumet: Betan stängdes för 3 dagar sedan. Fan vilken fail :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Hur segt internet har du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Det är inget fel med hans internet, aion betan tar så lång tid att ladda ner av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Ja och sedan var det från GamersHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Min fetaste fail måste ha varit, när jag kom till skolan på en Lördag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 När jag läste denna tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 När jag läste denna tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 När jag läste denna tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 (redigerat) Blev bara så sugen på att få reda på alla andra fuskares fails! Btw mitt största fail var idag, alla på Gamereactor hade fått gratis Beta nycklar till Aion för några dagar sedan. Så tänkte jag "Äh, vafan jag provar det!". Sedan började jag ladda ned och det tog typ 20 timmar så jag stängde ned alla program och spel. Sedan när det va 15 (?) timmar kvar så sa nån i forumet: Betan stängdes för 3 dagar sedan. Fan vilken fail :C Förut när jag hade skitseg internetuppkoppling så var det någon som tipsade mig om ett gratis MMORPG. Jag laddade ner installationsfilen, och med min internethastighet så tog det typ 4 dygn; jag hade datorn på både dag och natt. När filen hade laddats ner så körde jag den, bara för att få reda på att jag hade laddat ner någon konstig språkversion av spelet på typ italienska... Redigerat 17 September 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 HAHAHAHA! Kommer inte på nåt just nu. Förutom när jag visa min eremitkräfta för 1 kompis och råka hålla vid klon så den nöp mig xD FAAAAAAA! VAD ONT DET GÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Slösade 500 kr på fotbollskort när jag var 9 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tja du, jag tog sönder min dator för ett tag sen genom att ta i den utan att jag hade tagit i ett element före, pzzzzzrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.