Organism Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Men för helvete, klart att du är normal? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Jag tror inte du är normal, undrar om du dricker trollelixir från de magiska skogarna i Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Att vara lång är väl något bra. :lol:Inte alltid tro mig.I alla fall för mig >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 ryggen kan bli ett problem om man är lite för lång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Ja det är normalt, varför tror många att de är onormala för de är längre än alla andra? I sexan var det några som var 1.95cm på skolan, och en i Backa är 2.02, född 1994. Han får ta anti-växt medicinering/piller för att stanna av växten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Han får ta anti-växt medicinering/piller för att stanna av växten ^^ Ofta? Varför inte bara växa? Jag menar vem vet hur lång han kan bli. NBA proffs ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Uhm, det är svårt att leva som onaturligt lång? =) Ryggen kan bli helt fuckad, så njae. NBA-proffs är inte the ultimate. Han är än väldigt bra handbollsspelare så Bundesliga passar nog utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 ryggen kan bli ett problem om man är lite för lång.. Uhm, det är svårt att leva som onaturligt lång? =)Ryggen kan bli helt fuckad, så njae. NBA-proffs är inte the ultimate. Han är än väldigt bra handbollsspelare så Bundesliga passar nog utmärkt. Ens ryggrad kan bli sned om man växer för snabbt.Det är vad läkaren sade till mig, jag har en sned ryggrad för att jag växte tok för mycket ett år. Jag var runt 1.75 i 8:an, är nu 192cm. Så bara för att man är lång så betyder det inte att man kommer att få ryggproblem utan det framstår vid själva tillväxten om man har otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 jag är en kille på 12 år och är 170 centimeter lång. E de nån som e lika lång som jag!!!!!!Detta är en typisk P12 tråd. Ja, du är normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Det är inget onormalt, jag är 173 cm. Jag var 168 när jag var 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Är du säker på att du inte har någon form av cancer? Det kan vara problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Jag var 1.70 när jag var 12. Nu är jag 1.78, har inte växt någonting nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.