Friday Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1548074 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :DFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då... Hahahah, bästa idag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :DFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då... låter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo btw thats life några fuskar andra tjänar ihop det på hederligt sätt men det skulle va bra om typ efter ett antal posts så kan man använda +rep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 låter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo btw thats life några fuskar andra tjänar ihop det på hederligt sätt men det skulle va bra om typ efter ett antal posts så kan man använda +rep Ja, för då skulle ju ingen spamma -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 låter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo btw thats life några fuskar andra tjänar ihop det på hederligt sätt men det skulle va bra om typ efter ett antal posts så kan man använda +rep Ja, för då skulle ju ingen spamma -.- okej men efter 1 månad eller något da xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 fanns ett 1-5 stjarnigt system forut. tog inte lang tid innan det togs bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 finns väl ingen mening med ett rep system här ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Vänta, när i helvete fanns det ett 1-5-stjärnssystem? Jag minns det då inte, och jag har varit medlem sen typ... universums födelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Vänta, när i helvete fanns det ett 1-5-stjärnssystem? Jag minns det då inte, och jag har varit medlem sen typ... universums födelse. Jag har hittat spår av det i en javascript när man kollar någons profil. ips_personal_portal.settings['allow_rating'] = parseInt("0"); ips_personal_portal.settings['default_rating'] = parseInt("0"); ips_personal_portal.languages['rate_me'] = '<span class="desc">Betygsätt mig</span>'; Har för mig jag hittade lite mer förut, men detta kan ju helt enkelt ha funnits i templaten admin tog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har tagits upp flera gånger förut och det har nekats varje gång, sök i forumet innan ni gör trådar. Kommer inte att införas, låser tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg