Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) Jahapp, vad tycker ni om den nya updaten? Nu kan man ändra sin display name(användarnamn)... Jag tycker att det är riktigt häftigt, nu kan jag äntligen ändra mitt display name till en ''coolare'' användarnamn! :) DISKUTERA! Redigerat 2 Oktober 2009 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Funkar bara för members ju :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Gillar det, en av dem bättre uppdateringarna. :) Hette "hypno192" först, heter Raptomex nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Kan man göra det nu??? Fan jag längtade ju efter det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Ouh! Det ska jag göra när jag blir member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Det äger. Jag bytte namn så fort det kom, hatade mitt gamla namn för jag hade för många siffror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Ice power80 > Crambow En av dom bästa updaterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Min var en pure engång , men den faila... Tur att man kan byta namn ._. Pouya Pure > PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Kan man byta namn? Eller är det bara i chatt/forum som det nya namnet syns och man loggar in med samma uppgifter? Eller byter man namn totalt? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Kan man byta namn? Eller är det bara i chatt/forum som det nya namnet syns och man loggar in med samma uppgifter? Eller byter man namn totalt? o.ONär du byter så syns det nya namnet istället för ditt gamla på både forumet och i spelet. Men när du loggar in så använder du det gamla användarnamnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Riktigt skön uppdatering, blir lite svårt att hålla reda på kompisarna bara ;-) E G O 6 9 > Cola-L0ver Härligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Låter bra det. Men lite synd att det bara är för members. Jag kommer dock bli det någon gång snart. Jag kommer i alla fall köra med ELF istället för 1TheDarkElf. Detta är det första jag skulle lägga till i MMORPG och liknande spel. Man skapar ett namn som är unikt för sig själv. Sen kan man ha vilket visningsnamn som helst. För det är lite irriterand när äns namn redan är upptaget. Då blir det alltid något taskigt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg