SNUFFINATOR Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Säg iaf att det kommer ett jultema hit.. Annars blir jak lessen >;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Vad ni gnäller.. Fuska är ett community, mer än en fuska-sida. Varför ni klagar över skin är bara idiotiskt, ni är här för att skriva om spel, skratta i humorforumet osv. När man skriker "jag vill ha nytt skin" så kommer inte hjälpa, att göra ett nytt skin och koda fram så mycket tar en jävla lång tid och kan tippa på att ni inte kommer se ett nytt skin på 2-3 månader om admin nu bestämmer sig för att vara lite snäll och göra detta. Kan ärligt säga att sidan har stilrent och simpel design istället för alla designkåta grafiker och programmerare som jobbar 24/7 för att få fram det bästa resultat.. Redigerat 30 November 2009 av Malker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Säg iaf att det kommer ett jultema hit.. Annars blir jak lessen >;(Brukar vara en julbanner iaf som jag har gjort för x antal år sedan =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Vad ni gnäller.. Fuska är ett community, mer än en fuska-sida. Varför ni klagar över skin är bara idiotiskt, ni är här för att skriva om spel, skratta i humorforumet osv. När man skriker "jag vill ha nytt skin" så kommer inte hjälpa, att göra ett nytt skin och koda fram så mycket tar en jävla lång tid och kan tippa på att ni inte kommer se ett nytt skin på 2-3 månader om admin nu bestämmer sig för att vara lite snäll och göra detta. Kan ärligt säga att sidan har stilrent och simpel design istället för alla designkåta grafiker och programmerare som jobbar 24/7 för att få fram det bästa resultat.. Håller med till en viss del. Dock så tycker jag designen i sig inte är så snygg. Lite mer färggranare färger skulle verkigen INTE vara dåligt. Jag tycker också man bör kunna ändra på designen själv utan FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Skaffa greasemonkey till firefox och koda om lite så har du dina egna färger, gäller bara att du vet hur man gör... (tror det funkar här :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hax0r99 Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 om du tycker sidan är tråkig kan du haxxa den och göra den bättre. jag gjorde det och min sida är lite bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 om du tycker sidan är tråkig kan du haxxa den och göra den bättre. jag gjorde det och min sida är lite bättre nuAha, grattis du lyckades hacka din egen hemsida, hur gjorde du det? Skrev du in ditt lösenord =O ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Sluta upp med alla onödiga inlägg. Det behövs verkligen inte. Jag kan koda lite HTML, och lär mig CSS men jag orkar verkligen inte koda en egen design till Fuska.se. Är inte så bra på att koda. Annars tycker jag Fuska.se är rätt bra, förutom designen. Nu är det Jul så den bör bytas till en juldesign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Julbanner! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Julbanner! ;DÅh vad sexy den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Julbanner! ;DÅh vad sexy den är Ego :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Julbanner! ;D Åh vad sexy den är Ego :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.