SNUFFINATOR Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 Julbanner! ;DÅh vad sexy den är Dom har säkert jobbat på den jätte länge =) Citera
Katt Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P Redigerat 9 December 2009 av TheCat Citera
SNUFFINATOR Skrivet 11 December 2009 Rapport Skrivet 11 December 2009 Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :PReklamen*Gör jag med :o Citera
Gäst DarkLight Skrivet 12 December 2009 Rapport Skrivet 12 December 2009 Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P Vilken webbläsare använder du? Använd dig av FF så finns det ju en addon som heter Adblocker, ladda ner en och då kommer bannern inte täcka julmössan. Citera
MysticGohan Skrivet 12 December 2009 Rapport Skrivet 12 December 2009 Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P Vilken webbläsare använder du? Använd dig av FF så finns det ju en addon som heter Adblocker, ladda ner en och då kommer bannern inte täcka julmössan. Om man skaffar adblock kommer väl den där jävla rutan upp hela tiden? Citera
Katt Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Ja, den där alerten ja, beronde på vilken lista man prenummerar på. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.