Codspelaren Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Jag tänkte köpa en Playstation 3 slim Jag har liksom pengarna men min morsa vill ha ett bra "argument" för det och min pappa säger bara att jag får fråga morsan. Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Priset har precis sänkts PS3 har inbyggd Blueray-spelare Skulle varit enklare att lista nackdelarna ;) Tror du klarar dig bättre utan PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Det är ju dina pengar. När jag vill köpa nåt så brukar jag säga, "Tycker du det är bättre att jag går och köper knark för pengarna?!". Funkar, även om jag bara använt det en gång och jag får köpa vad jag vill för mamma och pappa. Men jag sa det när jag kände på mig att mamma blev lite motstridig. Redigerat 5 Oktober 2009 av UPO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 hur gammal är du? är du över 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Om man är över 16 så får du köpa vad du vill utan att dina föräldrar kan stoppa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Om man är över 16 så får du köpa vad du vill utan att dina föräldrar kan stoppa dig.Inte vad som helst. Du kan väl berätta för din mamma att dem nya spelen som du vill ha går endast att spela på ett playstation 3. Redigerat 5 Oktober 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Redigerat 5 Oktober 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Nej, den fete kostar mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Nej, den fete kostar mindre. Föredrar själv de 'feta' - Känns som mer för pengarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Nej, den fete kostar mindre. Nej, slim kostar mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Nej, den fete kostar mindre. Nej, slim kostar mindre http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&am...&genre=1940 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Det har blivit mindre, och då behöver din mamma inte köpa ett större tv bord, vilket gör att du måste ha ett större rum, vilket resulterar ett större hus, och det blir en jä*la massa pengar. * Blureray spelare ingår! En sådan kostar väldigt mycket att köpa fristående. * Många nya spel finns till PS3 (rekommenderar dock Xbox 360). * Kostar mindre än vad PS3 "fat" gör. * Gratis live (till skillnad från X 360)... * Finns fler orsaker, och det här är inte en av dem. Nej, den fete kostar mindre. Nej, slim kostar mindre http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&am...&genre=1940 http://www.pricerunner.se/pl/52-1143331/Sp...t=3&noidx=1 http://www.pricerunner.se/pl/52-1261360/Sp...t=3&noidx=1 Slim kostar mindre edit linkfail lol Redigerat 6 Oktober 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.