Skurken Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 (redigerat) Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp... För att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.- Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre. Jag är jävligt less på personer som tycker så. Tror du Nelson Mandela tänkte som du, när han tillslut drev ut Apartheid från Sydafrika och sedan blev president?Tror du inte att Christian Von Koenigsegg drömde? Om man tänker som du kommer man definitivt ingenstans i livet. Det är du som ska vakna upp. Och man kan drömma även om man vet att man inte kommer få det. Utan drömmar skulle världen vara väldigt grå och tråkig, och inget skulle fungera. On Topic: En av de 3 Ultimata Eggen som gjorts. Det är min drömbil! :) Redigerat 10 December 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 http://www.gregforbessiegman.com/images/moosecar2_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp... För att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.- Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre. Jag är jävligt less på personer som tycker så. Tror du Nelson Mandela tänkte som du, när han tillslut drev ut Apartheid från Sydafrika och sedan blev president?Tror du inte att Christian Von Koenigsegg drömde? Om man tänker som du kommer man definitivt ingenstans i livet. Det är du som ska vakna upp. Och man kan drömma även om man vet att man inte kommer få det. Utan drömmar skulle världen vara väldigt grå och tråkig, och inget skulle fungera. On Topic: En av de 3 Ultimata Eggen som gjorts. Det är min drömbil! :) Anstar att du syftar på trevita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp... För att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.- Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre. Jag är jävligt less på personer som tycker så. Tror du Nelson Mandela tänkte som du, när han tillslut drev ut Apartheid från Sydafrika och sedan blev president? Tror du inte att Christian Von Koenigsegg drömde? Om man tänker som du kommer man definitivt ingenstans i livet. Det är du som ska vakna upp. Och man kan drömma även om man vet att man inte kommer få det. Utan drömmar skulle världen vara väldigt grå och tråkig, och inget skulle fungera. On Topic: En av de 3 Ultimata Eggen som gjorts. Det är min drömbil! :) Anstar att du syftar på trevita? Ja, det gör jag ;) Visste inte hur jag skulle formulera mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Opel omega 3000 24 V ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 va fan varför ha bil när man kan ha sådana här skönheter. fy fan va jag blir kåt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 http://www.gregforbessiegman.com/images/moosecar2_2.jpg cool!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/8108878/0712_11z_1024x768%202009_chevrolet_corvette_ZR1%20front_three_quarter_view.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Toyota Volta är ju ganska trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/8108878/0712_11z_1024x768%202009_chevrolet_corvette_ZR1%20front_three_quarter_view.jpgThat's more like it! Corevette är fan så mycket bättre än Ferrari, dessutom är den billiagre(: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.