Northwest Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 En Stor Jävla Amerikanare med en stor törstig V8a ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Jag vill ha en m.. jaha, realistiskt, en volvo v70. En sådan ska jag lätt skaffa när jag får mitt körkort, om sisådär 1år~. http://www.bollnasbilvard.se/bildgalleri/mapp_8/v70.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Ferrari enzo B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Varför är alla så beroende av Volvo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Den här skulle ju inte vara helt fel :P http://images.europeancarweb.com/features/epcp_0709_12_z%20lamborghini_reventon%20front_left.jpg De blir nog nån slags Volvo typ den här: http://www.automotorsport.se/bigpix/2007/Volvo_S60_front_stor.jpg Jag tror att det är en sån min morbror har. Redigerat 6 Oktober 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Varför är alla så beroende av Volvo?För att Volvo är epic och Välter Ovanligt Lätt Vid Omkörning ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Äger en Golf Mk2 men vill ha en golf 1:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Varför är alla så beroende av Volvo?Det är ju kvalité i högsta grad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 hej jag tänkte ta upp en gammal tråd som värkar ha försvunnit. vilken bil vill du ha när du får ditt körkort? själv vill jag ha en upphöjd jeep wrangler utan dörrar. Hur många tror du har råd med en bil när de precis tagit körkort, man är runt 18-20 kanske, antar att det är den åldern du menar. Försäkring, skatt, bensin med mera, får bli några år innan man skaffar bil. Har körkort dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 En Stor Jävla Mustang GTR med en stor törstig V12 ^^ och mycket kolfiber... styling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 NISSAN SKYLINE B) B) B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yeah111120 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Jag vill ha en Lamborginhi :D :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.