Encoder Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Jag fattar inte varför en del vill ha så dyra och skrytiga bilar. Om man köper en Lamborgini, så leder det till ingenting. För att man kan alldrig utnyttja alla hästkrafter. Det e en version av vad jag ser det som. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Jag fattar inte varför en del vill ha så dyra och skrytiga bilar. Om man köper en Lamborgini, så leder det till ingenting. För att man kan alldrig utnyttja alla hästkrafter. Det e en version av vad jag ser det som. =)Klart man kan använda alla hästkrafter?Racingbanor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) fan att ni vill ha volvo som v70 där ABS och all sån skit är på. skaffa en äldre bil som 240, opel omega/calibra, då kan ni ha lite kul iaf. Redigerat 7 Oktober 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Aston Martin DBS. - damn asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Helst vill jag nog ha MC, då är det Yamaha R1 all the way som gäller. Vad det gäller bil så tycker jag Mustang GT (Dom nyare) är snygga som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00172/ahlgrens384_172269a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 En Porsche 997 GT3 2008 eller en Chevrolet Camaro SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 1966 Ford Mustang <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 brum brum, farsan hade en liknande sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 http://www.autonewscast.com/wp-content/uploads/Volvo/13838_1_5.jpg Inte den manligaste bilen men Moose gillarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 kanske en Lamborghini? Det gillar jag eller en maserati men om jag ska ha en "billigiare" bil vill jag ha en audi eller en fiat. Corvette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 http://www.autonewscast.com/wp-content/uploads/Volvo/13838_1_5.jpg Inte den manligaste bilen men Moose gillarn! bakifrån är den gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.