Heaz Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Har de bytt adress? Alla mina bilder blir bara kryss... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Nej det tror jag inte!Du vet väl att adressen får inte innehålla mellanslag!Isåfall går du in på mina dokument och höger klickar på bilden och väljer byt namn och sen funkar det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Tack, men nu vet jag vad som är felet. Jag tog bort alla "bilder" jag hade sparat där, det kan va därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Japp..det gjorde ajg en gång..så fick ajg ladda om dne..det e felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 va e det för sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 va e det för sida? Man kan ladda upp bilder från sin dator. Exe: Egna bilder på photoshop eller något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 om man inte har photoshop,kan man göra/ladda bilder? :huh: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vad är addresen till sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 http://upl.silentwhisper.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Tack, men nu vet jag vad som är felet. Jag tog bort alla "bilder" jag hade sparat där, det kan va därför... jag gorde så med en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det går bara med vissa format på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 JPEG och JPG använder jag på sidan mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.