WASD Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE!Jo det gör det, tryck på neighbour, sen trycker du på visit farm flera gånger! Nej det är en bug. Fusk är något som speltillverkarna lägger in med mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hax0r99 Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE!jo det finns det jag fuskar så jag vet att det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE! Jo det gör det, tryck på neighbour, sen trycker du på visit farm flera gånger! Nej det är en bug. Fusk är något som speltillverkarna lägger in med mening. Bug o bug?Ja har liksom fått ihop mer XP och pengar genom att göra så. funkar ju till 120% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Bug o bug? Ja har liksom fått ihop mer XP och pengar genom att göra så. funkar ju till 120% Ja, men det är inget fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE!jo det finns det jag fuskar så jag vet att det finns Ge oss ett screenshot Mr Hacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE!jo det finns det jag fuskar så jag vet att det finns Meningen var att du skulle dela med dig, inte att du ska säga att det finns. 2012 kommer hända, för jag är en människa och det var mayaindianerna också. Redigerat 3 December 2009 av Malker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE! jo det finns det jag fuskar så jag vet att det finns Ge oss ett screenshot Mr Hacker. där haru.. Redigerat 4 December 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Men för faan! DET FINNS INGA JÄVLA FUSK TILL FARMVILLE! jo det finns det jag fuskar så jag vet att det finns Ge oss ett screenshot Mr Hacker. där haru.. Herregud.. vi har redan pratat om den, min vän.Har för mig att dom har fixat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dianaa Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 jag har typ spelat farmville i en månad och kommit väldigt långt. men nu har jag slutat. DEt är så jäkla tråkigt och jobbigt att skörda allt och fixa med djuren och träden och allt. alla vill ha gåvor. Asså jag får spel xD Vad är meningen med farmville? Odla själv istället för att leka bonde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 jag har typ spelat farmville i en månad och kommit väldigt långt. men nu har jag slutat. DEt är så jäkla tråkigt och jobbigt att skörda allt och fixa med djuren och träden och allt. alla vill ha gåvor. Asså jag får spel xD Vad är meningen med farmville? Odla själv istället för att leka bonde? Ja, bra idé! Ska köpa en choklad ko och odla vindruvor! :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Det finns inget fusk! Tråden stängs! Snälla någon moderator, stäng tråden Redigerat 6 December 2009 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.