Viruz256 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Jag tror faktiskt firemaking e snabbare med magic logs. Nu har ju inte jag hög FM (55) men jag kan säga. Jämfört med WC är FM sjukt snabbt. Krävs ca 5 rundor 54-55 med Willows. På WC krävs det fler och det tar längre tid. Har dock aldrig testat fletch, men cooking är inte så snabbt på de levlarna. 1-99 Cooking tog runt 2 veckor för mig. Fletch runt 3 veckor totalt. Och nu håller jag på med firemaking och vad jag har märkt är att både fletch och cook är snabbare än firemaking. Notera att om du kör med Magic logs, i lvl 75, tar det ung 2 dagar (48h) att få 99 fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karky Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Distance VAR iallafall snabbast när jag spelade(utav weapon skills)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Distance VAR iallafall snabbast när jag spelade(utav weapon skills)...Ehhm va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Distance VAR iallafall snabbast när jag spelade(utav weapon skills)...Ehhm va?? Haha wtf? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super rangnar Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Som rubriken säger, vilken skill är den absolut snabbaste att levla till 99? Tacksam för svar. Jag ska skaffa 99 Hunter, och då vill man ju helst ha en fin trim på sin cape :) Jag du 99 i vilken skill som helst är svår att få 99 om man inte satsar rejält, men skulle tro att cooking, fletching, firemakeing, och magic(men väldigt dyrt om du vill lvla det magic snabbt) Själv är jag 99 fletching och 99 cooking och cooking gick dock snabare,nu håller jag på med 99 str och 99 magic(tränar str för att fixa 99 magic är 94 magic behvöer 5mil mer för 99 magic har 15mil just nu och för att samla dom har jag fått 92 str från 88 str=] Jag rekomenderar cooking vid rouges den som ligger vid baren vid bourthope (under den) bank 5 cm från fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Herblore. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Tror faktiskt prayer och construction också går väldigt snabbt. Om man har några hundra miljoner som man inte har någon använding av menar jag då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Tror faktiskt prayer och construction också går väldigt snabbt. Om man har några hundra miljoner som man inte har någon använding av menar jag då.Construction tar typ några veckor att fixa 99 i om man kör dungeon door metoden och en butler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Tror faktiskt prayer och construction också går väldigt snabbt. Om man har några hundra miljoner som man inte har någon använding av menar jag då.Jo, så fall går ju Herblore oxå snabbt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Eftersom man kan ta 52-99 summoning, och även 1-99 summoning på en dag, så är summoning den klart snabbaste skillen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Fletching kan vara dyrt om man vill använda den snabbaste vägen.. Tar kanske runt 1-2 vecka(or) om man ska få 99, genom den dyraste vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Eftersom man kan ta 52-99 summoning, och även 1-99 summoning på en dag, så är summoning den klart snabbaste skillen.Man får ju räkna med tiden att skaffa charms... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg