Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra? Sms


Rekommendera inlägg

PS: Jag ser inte människor från t.ex. USA, som blattar (ifall de kom till sverige). Utan jag anser mer blattar som människor som flyr från sitt land och kommer till sverige och är så kallade invandrare. Och använder stadium byxor och hatar sverige osv. Nog om det.

 

Nja, det beror på. SOm jag sa förut så är blatte/blattar för OSS utlänningar att man är invandrare. Ändå om man är född här...

 

Faktiskt så hatar jag folk som säger att man inte är utländsk UTAN SVENSK bara för att man är född här. MEN DET ÄR MAN FÖR HELVETE INTE.

 

OT: Men säg åt den/han/hon "Fuck off and get a life!". Hatar folk som smsar och sånt bara för att skoja. Men om du tror att det är nån som gillar dig ring upp. Så kanske du känner igen rösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ordet blattar för OSS BLATTAR, är utlänningar. Så klart det finns blattar över allt. I Asien, USA, Sverige, Tyskland osv. SÅ utlänningar betyder ordet blatte/Blattar för oss.
Tror inte att en utlänning är samma sak som en blatte men aja..

 

Hela den här tråden är oseriös. Bara ignorera smsen om du tycker det är jobbigt så kommer han/hon sluta skicka. Den som skickade smsen menade ingenting...
Som sagt, hela tråden är oseriös, han borde inte svara om han inte vill snacka med personen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ordet blattar för OSS BLATTAR, är utlänningar. Så klart det finns blattar över allt. I Asien, USA, Sverige, Tyskland osv. SÅ utlänningar betyder ordet blatte/Blattar för oss.
Tror inte att en utlänning är samma sak som en blatte men aja..

 

Hela den här tråden är oseriös. Bara ignorera smsen om du tycker det är jobbigt så kommer han/hon sluta skicka. Den som skickade smsen menade ingenting...
Som sagt, hela tråden är oseriös, han borde inte svara om han inte vill snacka med personen

 

Fråga en blatte och lyssna vad han säger.

 

OT: Han har inte svarat nu på länge. Vad har hänt med han?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela den här tråden är oseriös. Bara ignorera smsen om du tycker det är jobbigt så kommer han/hon sluta skicka. Den som skickade smsen menade ingenting...

Som sagt, hela tråden är oseriös, han borde inte svara om han inte vill snacka med personen

 

Fråga en blatte och lyssna vad han säger.

 

OT: Han har inte svarat nu på länge. Vad har hänt med han?

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Blatte

 

Vet inte, han kanske tappade bort addressen till sidan? Eller så kanske han är bortrest eller...bara att vänta och se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"exempelvis en person med sydeuropeiskt, afrikanskt eller arabiskt ursprung." - Wikipedia ( Från linken )

 

Det är det utlänningar menar. Folk från Turkiet, Bosnien och Albanien osv.

Tyskar är utlänningar, och de är ju inte blattar...

 

lol ska inte äns försöka mer...

 

Du fattar ej.

 

 

OT: Han kanske inte vill skriva pga oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"exempelvis en person med sydeuropeiskt, afrikanskt eller arabiskt ursprung." - Wikipedia ( Från linken )

 

Det är det utlänningar menar. Folk från Turkiet, Bosnien och Albanien osv.

Tyskar är utlänningar, och de är ju inte blattar...

 

lol ska inte äns försöka mer...

 

Du fattar ej.

 

 

OT: Han kanske inte vill skriva pga oss.

 

Prototype har rätt, det är du som har fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja jag är ju en blatte men vem bryr sig.

 

OT: Fick ett pm av trådskapren.

 

Jag såg att du skrev att jag inte ville skriva pga av er.

 

Jag kan inte skriva på 21 dagar.

 

Skriv det till dom och säg:

 

Att det var min sister som bussmsade mig.

 

 

 

Säg det till dom tack snälla smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAAHHAHAHAH Fick fram honom , jag sa: (Lite svärord och så..)

 

Jag: Jag kommer fan söka upp dig!

 

Anonym: Haha gör det du

 

Jag: Jag kommer komma hem till dig med min blattegäng

 

Anonym: Vilka e de?

 

Jag: HELA ASIEN!

 

Haha, gjorde så för att skrämma honom xDD

Det märks att du är P12 -,- han lär inte bli rädd av de där, dessutom...finns de blattar i Asien? Ring upp numret så får du reda på vem de är, eller gör som Guggo sa... tryck här

 

P11 till och med

 

 

klart det finns blattar i Asien. :P

 

Neh. Bara asiater. ;)

 

WTF?

 

Ordet blattar för OSS BLATTAR, är utlänningar. Så klart det finns blattar över allt. I Asien, USA, Sverige, Tyskland osv. SÅ utlänningar betyder ordet blatte/Blattar för oss.

 

Här har vi ett just typiskt exempel på P12 syndromet... -.- Fan vad du ska dampa för minsta lilla skämt man skriver...

I asien bor asiaterna, i USA bor amerikanerna, i Sverige bor svennarna, i tyskland bor tyskarna så har det alltid varit..

"Blattar" är negerspråk och är inte nått jävla ursprung utan bara ett uttryck.

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAAHHAHAHAH Fick fram honom , jag sa: (Lite svärord och så..)

 

Jag: Jag kommer fan söka upp dig!

 

Anonym: Haha gör det du

 

Jag: Jag kommer komma hem till dig med min blattegäng

 

Anonym: Vilka e de?

 

Jag: HELA ASIEN!

 

Haha, gjorde så för att skrämma honom xDD

Det märks att du är P12 -,- han lär inte bli rädd av de där, dessutom...finns de blattar i Asien? Ring upp numret så får du reda på vem de är, eller gör som Guggo sa... tryck här

 

P11 till och med

 

 

klart det finns blattar i Asien. :P

 

Neh. Bara asiater. ;)

 

WTF?

 

Ordet blattar för OSS BLATTAR, är utlänningar. Så klart det finns blattar över allt. I Asien, USA, Sverige, Tyskland osv. SÅ utlänningar betyder ordet blatte/Blattar för oss.

 

Här har vi ett just typiskt exempel på P12 syndromet... -.- Fan vad du ska dampa för minsta lilla skämt man skriver...

I asien bor asiaterna, i USA bor amerikanerna, i Sverige bor svennarna, i tyskland bor tyskarna så har det alltid varit..

"Blattar" är negerspråk och är inte nått jävla ursprung utan bara ett uttryck.

 

Blattar är negerspråk LMFAO, bästa jag sett dig skriva på länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAAHHAHAHAH Fick fram honom , jag sa: (Lite svärord och så..)

 

Jag: Jag kommer fan söka upp dig!

 

Anonym: Haha gör det du

 

Jag: Jag kommer komma hem till dig med min blattegäng

 

Anonym: Vilka e de?

 

Jag: HELA ASIEN!

 

Haha, gjorde så för att skrämma honom xDD

Det märks att du är P12 -,- han lär inte bli rädd av de där, dessutom...finns de blattar i Asien? Ring upp numret så får du reda på vem de är, eller gör som Guggo sa... tryck här

 

P11 till och med

 

 

klart det finns blattar i Asien. :P

 

Neh. Bara asiater. ;)

 

WTF?

 

Ordet blattar för OSS BLATTAR, är utlänningar. Så klart det finns blattar över allt. I Asien, USA, Sverige, Tyskland osv. SÅ utlänningar betyder ordet blatte/Blattar för oss.

 

Här har vi ett just typiskt exempel på P12 syndromet... -.- Fan vad du ska dampa för minsta lilla skämt man skriver...

I asien bor asiaterna, i USA bor amerikanerna, i Sverige bor svennarna, i tyskland bor tyskarna så har det alltid varit..

"Blattar" är negerspråk och är inte nått jävla ursprung utan bara ett uttryck.

 

Och vart dampade jag precis?

 

Jag skrev "WTF?" för att svara på en bra sätt. T.ex, Igår på family guy så dödade stewie sin mamma ( andra svarar ) WTF?!...

 

Ja just det, skulle förstå om du inte fattar...

 

Negerspråk?

HM så jävla stor rasist du är va?

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...