Hoppa till innehåll

Ska Köpa Dator Men Vet Ingenting....


halopro96

Rekommendera inlägg

ok men den jag skulle köpa(länk längst upp) varför är den skit??

jo, just nu kommer jag inte ihåg hur mkt minne det fanns på den men det var säkert 3gig. det går att hålla på och redigera i Vegas då (och liknande pogram) utan lag iaf. men compag är lite B... dessutom så tycker jag att du ska spendera lite pengar på en dator som kommer hålla lite längre än vad den som du ville.

tror dessutom att minnet är ett billigt minne i den datorn.

 

ta den datorn som forlron statte ihop

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok så om jag beställer alla dom delarna kommer dom då så att de e bara att sätta igång? tack killar! jag ska fixa den datorn som forlorn rekommendera!

 

kk, fixar för jag är snäll. brb

 

http://data.fuskbugg.se/skalman01/inet123.png

en sista fråga! går det at sätta in en amd processor och ett asus grafikkort? asså kan man ha olika delar i datorn? jag vill ju inte beställa sen funkar dom inte tillsammans och måste man köpa ett program med då? typ vista eller xp??? Redigerat av halopro96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ljudkort och nätverkskort då??? är dom som frlorn har sattit ihop är dom allt jag behöver?

Ljudkortet och nätverkskortet sitter på moderkortet. Du behöver bara en skärm och ett operativsystem.

 

Jag rekommenderar en 22 tums skärm, leta efter en som har en responstid på 2ms. (brukar stå ganska tydligt)

Du behöver ett 64-bit operativsystem för att kunna utnyttja all minne du får till datorn.

 

Rekommenderar detta operativsystemet.

Rekommenderar denna skärmen.

Rekommenderar denna musen.

Rekommenderar detta tangentbordet.

Rekommenderar även detta lite billigare tangentbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ljudkort och nätverkskort då??? är dom som frlorn har sattit ihop är dom allt jag behöver?

Ljudkortet och nätverkskortet sitter på moderkortet. Du behöver bara en skärm och ett operativsystem.

 

Jag rekommenderar en 22 tums skärm, leta efter en som har en responstid på 2ms. (brukar stå ganska tydligt)

Du behöver ett 64-bit operativsystem för att kunna utnyttja all minne du får till datorn.

 

Rekommenderar detta operativsystemet.

Rekommenderar denna skärmen.

Rekommenderar denna musen.

Rekommenderar detta tangentbordet.

Rekommenderar även detta lite billigare tangentbordet.

 

 

Musen och Tangentbordet <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

compaq , hp & packard bell är rent piss

Väx upp...

 

Kan påpeka att Compaq är HPs "lågprismärke", liksom Eurshopper är ICAs lågprismärke och X-tra är Coops lågprismärke.

Därav kan man direkt kvalificera Compaq som lägre presterande dator.

 

Tja det är iaf jävligt lite prestanda för pengarna! Ska du ha en tex Compaq som är någorlunda bra får du pröjsa typ 12 papp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...