Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så. På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej. Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv. dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (No Fear @ 09/08-2004 21:45:54) Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så. På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej. Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv. dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem bor jamen det tar ju en stund att göra en sådan sida oxå! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (No Fear @ 09/08-2004 21:45:54) Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så. På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej. Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv. dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem bor Det där tar jag som en förolämpning <_< Jag bor i villa men vi har Bredband. Det slöaste kanske men ändå. Det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (0013 @ 09/08-2004 22:03:39) (No Fear @ 09/08-2004 21:45:54) Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så. På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej. Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv. dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem bor Det där tar jag som en förolämpning <_< Jag bor i villa men vi har Bredband. Det slöaste kanske men ändå. Det går bra. ok. förlåt 0013, snälla ta det inte som en föroläpning. :( Och ingen annan heller. om jag säger så här då. Deras föräldrar kanske tycker det är helt onödigt med bredband när dem redan har internät. så dem skaffar inte bredband. Nöjd 0013. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jaja det är OK :) Vi skaffade bredband för vår förra telefon räkning var på 20000 typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jaja det är OK :) Vi skaffade bredband för vår förra telefon räkning var på 20000 typ :P hehehe :lol: . det är ju en hel lön. mkt pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 du menar väll 2000 inte 20000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 faktiskt så är det väl så att det ska vara minst 5mbit om det ska räknas som bredband!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Modem då. Men det kanske inte var 20000. 55000 var det pappa sa. Men det vet jag inte om det var sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vi har jävligt kraftigt bredand med 125mbit typ? B.T.T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) Vi har jävligt kraftigt bredand med 125mbit typ? B.T.T ??? Vilket nät? Redigerat 11 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 faktiskt så är det väl så att det ska vara minst 5mbit om det ska räknas som bredband!? Nix, vi har haft 2.5 mbit och det va bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.