-MGS- Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 13/04-2004 19:05:44) (-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43) Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver. UPP MED YTTERMAN TILL ADMIN NIVÅ! NER MED DRAGONHON TILL GOLV TORKARE! När ska du fatta att hon heter DRAGHON!!!! vad spelar det för roll? Jag bryr mig inte om vad hon heter huvudsaken är fortfarande att hon inte varnar dom som inte ha gjort nått fel. ok... vill ni ha bråk... så får ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har varit medlem här inne länge. Det är bara det att admin råkade få bort mig så jag fick ha ett annat namn under en tid innan jag kunde anväda detta igen. JAg har varit medlem på denna sida sen 2002. SÅ jag har varit medlem ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43) Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver. UPP MED YTTERMAN TILL ADMIN NIVÅ! NER MED DRAGONHON TILL GOLV TORKARE! tänk med hjärnan. de där var ju ett personligt påhopp! igen! läggav med de där så slipper du ju varningar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Att dom årkar hålla på att traka på oss modetorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) (Draghon @ 13/04-2004 20:22:17) (-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43) Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver. UPP MED YTTERMAN TILL ADMIN NIVÅ! NER MED DRAGONHON TILL GOLV TORKARE! tänk med hjärnan. de där var ju ett personligt påhopp! igen! läggav med de där så slipper du ju varningar!!! Draghon, jag tycker iaf att du e sjysst! Redigerat 20 April 2004 av Lord Sebbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Alla E Schysta..Men det var inte kul när jag fick mian varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 silver star: jag tror inte du fick dina varningar helt utan anledning ;) jag tycker alla moderatorer är schyssta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 en sak först, arför modarna inte är inte så mycket, iallafall många av dom är inte det. men det är inte så svårt att lista ut varför... DOM HAR ETT LIV... :P tänker då på cs grejen. alla barnen hade cs instalerat på sin dator, förutom Siv hon hade ett liv... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 VAd menar du med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 silver star: jag tror inte du fick dina varningar helt utan anledning ;) jag tycker alla moderatorer är schyssta.. Jag vet det..Men det var inte kul när jag fick dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 VAd snackar ni om egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag har varit medlem här inne länge. Det är bara det att admin råkade få bort mig så jag fick ha ett annat namn under en tid innan jag kunde anväda detta igen. JAg har varit medlem på denna sida sen 2002. SÅ jag har varit medlem ett bra tag. Vad hette du under den perjoden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.