Sandra Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag hette Sandra där med. Du kan ju fråga Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag tror dig iaf..! Råkade admin ta bort dig från hela Fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Ja han råkade få bort mig ifrån hela fuska tyvärr. Men nu är jag tillbaka. Det är därför jag har så lite poäng nu. Mvh Sandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Duhuuude, jag är inne varje dag, i princip. Är väl inne dom tiderna då du inte är? :P Annars kan det vara så att jag råkat sätta på att jag inte ska synas på inloggade.. Eller du kanske syftar på när jag skriver? Svar till det är att jag skriver i dom trådar jag tycker är nödvändigt att skriva i ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag tycker nån som är inne mycket skall få prova att vara mod ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Är det någon som har sett Sandra låsa en tråd?... Bara undrar ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Duhuuude, jag är inne varje dag, i princip. Är väl inne dom tiderna då du inte är? :P Annars kan det vara så att jag råkat sätta på att jag inte ska synas på inloggade.. Eller du kanske syftar på när jag skriver? Svar till det är att jag skriver i dom trådar jag tycker är nödvändigt att skriva i ^^ Jag är inne dygnet runt och jag ser dig typ aldrig (förutom de 3 senaste dagarna) Moderatorerna....vart dem är...hmm de gömmer väl sig bakom en sten. skoja bara de är väl inte alltid på datorn. alla kanske inte har bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 VAd är det med dig Omega? VArför ställer du sånna frågor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Det är inget, men jag bara undrar, inget personligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Ställ då frågan direkt till mig istället för att fråga andra om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Förlåt :(....... Tänkte inte på det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.