Gäst patrikking Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) ^(den också!) Yo! Upptäckte en ''glitch'' här på fuska! Om man håler ner vänster knappen och drar över en smiley så blir den anorlunda. Typ som denna: :) <--testa på andra! eller den smylisen som är bredvid detta forumet, den blir också anorlunda! Redigerat 16 Oktober 2009 av patrikking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Det blir den inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 wat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 du är nog ensam om det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Kan du förklara hur smileysen ändrar sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Om man markerar texten så får den ju lite blå bakgrund bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 På min data iallafall så ändrar smileisen ansikte, typ den blir rädd, besviken glad osv. Funkar det inte hos er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 patrikking.. hur mycket sanning är det i ditt inlägg? inget va :)?. Tror du ljuger. Först innan jag läste ditt senaste meddelande trodde jag du menade att det blev blå bakrund.. för det blir det ju.. men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg