RambOFreAc Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Min dator startar om när jag spelar, efter några minuter.. Vad är fel? Vad ska jag göra? Jag vill spela, det är rätt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 kanske kan vara processor, den blir kanske överhetad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 kanske kan vara processor, den blir kanske överhetadOkeej.. Tack!! =) Ska kolla upp det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Klarar din dator minimum kraven? Redigerat 17 Oktober 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Klarar din dator minimum kraven?Jaa da! Jag har samma grejer som förut, innan jag installerade om datorn, samma spel. Bara det att det är något fel nu, men jag kan inte komma på vad.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Brukar vara överhettning, kolla så alla fläktar funkar och om den har mycket damm i sig. Redigerat 17 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Brukar vara överhettning, kolla så alla fläktar funkar och om den har mycket damm i sig.Okeej! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Kolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft... Dammsug ofta bakom datorn och speciellt fläkten... Ha inte datorn på när du är ute eller i skolan för då kan det bli överhettning och då kan något gå sönder.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Kolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft... Dammsug ofta bakom datorn och speciellt fläkten... Ha inte datorn på när du är ute eller i skolan för då kan det bli överhettning och då kan något gå sönder.. :) Okeej! :P Tack!! Haha, bra råd! har inte så mkt utrymme så att det kan blåsa ut ordentligt :S, har den på 24/7 XDHmm... Vad kan jag ha gjort för fel? ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Kolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft... Dammsug ofta bakom datorn och speciellt fläkten... Ha inte datorn på när du är ute eller i skolan för då kan det bli överhettning och då kan något gå sönder.. :) Okeej! :P Tack!! Haha, bra råd! har inte så mkt utrymme så att det kan blåsa ut ordentligt :S, har den på 24/7 XD Hmm... Vad kan jag ha gjort för fel? ;O Där har du svaret Redigerat 17 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hungary Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Kontakta någon som är bra datorer och få lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 kanske kan vara processor, den blir kanske överhetad Snarare grafikkortet. Min dator brukades starta om nyligen när jag lirade grafikkrävande spel. Höjde fläkten så fixade det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.