Hoppa till innehåll

Level Guide 1-20!

Undead

Rekommendera inlägg

Hej, jag har nu börjat på en Undead Mage i World of Warcraft.

Jag är ny i Horden, förr spelade jag på alliance och nu behöver jag några tips hur jag ska få mig till level 20, så jag kan få en häst. ;)

Jag behöver en guide som berättar hur jag ska levela mig upp.

Hur du förklarar, så jag förstår ;)

- Från vilken level till vilken ska man träna på detta ställe?

- Berätta noga VAR på kartan man finner detta ställe.

- Berätta vilka monster jag ska strida mot. OBS: Kom ihåg att jag är MAGE, som inte klarar sig i strid lika bra som paladin/warrior elr nåt.

OBS 2: Jag är inte erfaren på WoW, så det är därför jag frågar efter en guide.

Berätta gärna också hur jag ska skaffa pengar, jag behöver ju 5 guld för häst! ( Har nu typ 5 silver xD )

Och jag är level 7 just nu.

MÅNGA tips tack ;)

MvH. Turtwiig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör alla uppdrag du ser. Skaffa 2 profession skills och tjäna pengar på dem. Kan tillägga att du på lvl 20 uppdragen kan få över 1 guld så det är inte så mycket pengar när det väl kommer till kritan.

Var lvl 20 och hade över 5 guld på mitt Trial account.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vrf laga en ny tråd om detta när du redan har en liknande?

Du har fel, det var en level guid för min PALADIN det här handlar om min nya Undead mage. Läs före du skriver?

Och ni andra, tack för penga svaren. har någon nåt bra förslag hur jag ska träna?

PS: Vem anmälde? Skrattar ihjäl när man ser det :DDDD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad betyder "Specca"?

Och jag är level 8 nu :)

Vilket "träd" du tar i talents, du kan blanda men om du blandar förmycket får du inte ut det bästa från något träd, du har x antal talentpoints och du får 1 ny varje gång du lvlar. Du får din första talentpoint när du blir lvl 10.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vrf laga en ny tråd om detta när du redan har en liknande?

Du har fel, det var en level guid för min PALADIN det här handlar om min nya Undead mage. Läs före du skriver?

Och ni andra, tack för penga svaren. har någon nåt bra förslag hur jag ska träna?

PS: Vem anmälde? Skrattar ihjäl när man ser det :DDDD

Lulz... Använd din hjärna nästa gång.

Du skulle ha kunna redigerat eller bara postat ett nytt inlägg där du säger att du vill ha hjälp med en undead ist för att spamma ner hela forumet ;> KTHXBAAAAAI

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...