Hoppa till innehåll

Svårt Updrag I Gtaiv.

Saddam

Rekommendera inlägg

Ehlen o sehlen!

Finns ett svårt uppdrag i Gta som jag snabbt måste klara av!

Beskrivning:

Man ska till ett ställe ( nedlagt sjukhus ) där härjar en knarkliga som vaktar kokainet som jag måste få tag i.

Jag slaktar latrinerna och får tag i kokainet, polisstyrkan kommer och jag är helt maktlös. Mina händer börjar svettas och det rusar in 3 poliser med shootgun som de smeker mit huvud med. Dom trycker av och jag är död.

Jag har försökt 8 gånger och det går bara inte :(

Har någon tips på vad jag ka göra? t.ex hemlig ingång...

eller om man kan använda fuskkoder men få achivments endå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen!

Beskrivning:

Man ska till ett ställe ( nedlagt sjukhus ) där härjar en knarkliga som vaktar kokainet som jag måste få tag i.

Jag slaktar latrinerna och får tag i kokainet, polisstyrkan kommer och jag är helt maktlös. Mina händer börjar svettas och det rusar in 3 poliser med shootgun som de smeker mit huvud med. Dom trycker av och jag är död.

Nej det finns bara 1 utväg/ingång...

Försök att skjuta ut alla med en sniper först innan du går in och sen pepprar du försiktigt allihopa med en carbine...

Kolla lite smidigt runt hörnen och rusa inte bara in...

Börja uppdraget med armor och fullt liv...

Ett tips är att innan du går in så ställer du bilen vid dörren så att du har lite cover när du går ut och sen kan du hoppa in i bilen snabbt...

Hoppas det hjälper och skicka PM om du behöver mer frågor:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen!

Beskrivning:

Nej det finns bara 1 utväg/ingång...

Försök att skjuta ut alla med en sniper först innan du går in och sen pepprar du försiktigt allihopa med en carbine...

Kolla lite smidigt runt hörnen och rusa inte bara in...

Börja uppdraget med armor och fullt liv...

Ett tips är att innan du går in så ställer du bilen vid dörren så att du har lite cover när du går ut och sen kan du hoppa in i bilen snabbt...

Hoppas det hjälper och skicka PM om du behöver mer frågor:P

Kan du svara på det sista också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda tipset jag har är att skaffa nåt bra vapen och armor innan

uppdraget, och ta skydd bredvid dörren in till den huvudsakliga korridoren

i sjukhuset. Sen är det bara att titta fram och skjuta när du ser nån, eftersom

de flesta (alla?) poliserna tar den vägen. När du väl kommit ut springer du fort

som fan åt vänster så bör det stå nån slags landrover-liknande flyktbil på

parkeringsplatsen. Annars får du väl ta en polisbil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spring runt till baksidan, där finns en stege du kan gå upp för, sen skjuter du alla där uppifrån, ett tips är att skjuta gastuberna. men sen när du inte kommer längre så hoppar du ner och letar upp knarket och skjuter gubbarna i rummet. ta knarket och skjut poliserna. se till att du har parkerat en bil nära utgången med dörren öppen och motorn igång. när du skjutit snutarna så hoppa in i bilen och kör iväg i fullfart tills du blir av med de. så jag gjorde

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spring runt till baksidan, där finns en stege du kan gå upp för, sen skjuter du alla där uppifrån, ett tips är att skjuta gastuberna. men sen när du inte kommer längre så hoppar du ner och letar upp knarket och skjuter gubbarna i rummet. ta knarket och skjut poliserna. se till att du har parkerat en bil nära utgången med dörren öppen och motorn igång. när du skjutit snutarna så hoppa in i bilen och kör iväg i fullfart tills du blir av med de. så jag gjorde

Fast jag har för mig att man ska till en båt precis vid vattnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...