ShigeruMiyamot Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Tjena! Jag lider av en fruktansvärd beslutsångest och skulle behöva lite tips på spel. Gärna nån skojig shooter med ett skapligt stöd för xbox LIVE. Har funderat på CoD 4 eller 5, men är inte säker. Hjälp tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Cod 5 är skitbra! Det finns ett zombie läge där man ska överleva så länge som möjligt :) Och multiplayer - Online läget är Väldigt VÄLDIGT beroendeframkallande! Och jag tror du kommer gilla campaign läget för det gjorde jag ! Det är jätteroliga Achievements/Trophies också ^^ Så jag föredrar COD 5 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Cod 5 suger, Cod4 äger, det är mer modernt med modernare vapen och är helt enkelt mycket, mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Cod 5 suger, Cod4 äger, det är mer modernt med modernare vapen och är helt enkelt mycket, mycket bättre!Det betyder inte alls att cod 4 äger bara för att det finns mera moderna vapen utan det beros ju helt enkelt på va den personen e ute efter, moderna vapen ELLER Oldschool vapen, jag skulle lätt alltid vilja ha oldschool snipers till cod4 fast sådant händer ju inte ;/ Men i mitt fall skulle jag föreslå COD4 pga de moderna vapen faktist (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Call of duty 4 skulle jag Köpt iaf. Eller så kan du vänta tills Mw2 (Call of Duty modern warfare 2) kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 CoD5 för Nazi-Zombies, CoD4 för Multiplayer imo. Men ja, MW2 kommer ju ganska snart också.. är det 11 November? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 10e november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.