Northwest Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 (redigerat) CH Racing WSM 125,Portad med vassare kam ;| Redigerat 28 Oktober 2009 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 (redigerat) CH Racing WSM 125,Portad med vassare kam ;|Thug4Life indeed :P Redigerat 28 Oktober 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 4 liter julmust inhandlat! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Oh shit, mer än hälften av ledigheten har gått. Annars så har/ska jag bara chillat, inte gjort så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Kommer ta det lugnt resten av lovet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 större delen av höstlovet har ju gått, har hunnit med en och annan skräckfilm..... vilket jag kmr ångra sen, haft släkten här. till Halloween helgen kommer lite släkt från finland. innan höstlovet är slut ska jag ha läst ut en del böcker samt skrämt skiten ur dom störiga grannungarna... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Festa med massa dricka osv och vänner, ha kul helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 bryr mig inte såvida det är halloween eller inte. det kommer alltid massa folk ändå och knackar på våran dörr som vill ha massa pengar eller godis. Död åt alla godistiggande skitungar :angry:. Gå och köp eget godis för era föräldrars pengar istället för att gå och tigga som nån jävla homse. Äsch, se det på den ljusa sidan. Var inte så negativ! Barn tycker ju sånt är kul. Inte bara för att få pengar och godis. Igår gick jag (12 år) min brorsa 14 år och min syrra som är 16 år alltså äldre än du bus eller godis. Vi busade inte ens med gubben som inte gav oss något godis förra gången också. Förresten gillar inte jag godis, jag går mest för att det är kul och det kommer ändå inga barn till oss så då kan väl vi gå? Under höstlovet har jag väl stickat mycket eftersom jag fick garn i födelsedagspresent. Så nu är jag klar med min mössa som värmer i vinter. Jag har gått promenader på mitt landställe och varit vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 bryr mig inte såvida det är halloween eller inte. det kommer alltid massa folk ändå och knackar på våran dörr som vill ha massa pengar eller godis. Död åt alla godistiggande skitungar :angry:. Gå och köp eget godis för era föräldrars pengar istället för att gå och tigga som nån jävla homse. Äsch, se det på den ljusa sidan. Var inte så negativ! Barn tycker ju sånt är kul. Inte bara för att få pengar och godis. Igår gick jag (12 år) min brorsa 14 år och min syrra som är 16 år alltså äldre än du bus eller godis. Vi busade inte ens med gubben som inte gav oss något godis förra gången också. Förresten gillar inte jag godis, jag går mest för att det är kul och det kommer ändå inga barn till oss så då kan väl vi gå? Under höstlovet har jag väl stickat mycket eftersom jag fick garn i födelsedagspresent. Så nu är jag klar med min mössa som värmer i vinter. Jag har gått promenader på mitt landställe och varit vid datorn. Skit kul för oss normala människor som inte ringer på hela tiden på folks dörrar -,- har dock inte ringt något på min dörr idag, tur de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 innan jag skulle ut idag kommer de nå ungar och plingar på dörren, de nästan kräver godis. hade inget men jag kastade lite halstabletter på dem, då kände jag mig snäll. har druckit jul öl idag, smakade som vatten med grus i, men julkänsla fick man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.