Gäst TekkenWarrior Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag är rädd för döden om jag dör ung. Men om jag dör vid 70 års ålder då blir jag ändå nöjd. Jag har fått leva i 70 år så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag är inte rädd dock nyfiken som dom flesta här man vet ju inte vad som händer då dom som är döda kan ju inte berätta?Det finns ju folk som säger att de kan prata med döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag är inte rädd dock nyfiken som dom flesta här man vet ju inte vad som händer då dom som är döda kan ju inte berätta?Det finns ju folk som säger att de kan prata med döda. Folk säger mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag är inte rädd för döden, däremot nyfiken om vad som händer på "andra sidan", om det nu existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 ja det får vi alla reda på..om en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag är inte rädd för döden, däremot nyfiken om vad som händer på "andra sidan", om det nu existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 jag tror alla är rädda för att dö,här på fuska iaf. tror inte någon här skulle ta ett revolver skott i pannan bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Leva-Dö, Vad fan är skillnaden? Man gör väl lika mycket skillnad i livet som död? Jag vill inte dö, men när jag gör det så kommer jag inte vara rädd. @Thug4life. Klart man blir rädd när någon skuter mot en, men det betyder inte att man behöver vara rädd för det som kommer efter att ens kropp har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Lika rädd för döden som jag är för livet på ett ungefär, Livrädd för att leva, och dödsrädd för att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 jag tror alla är rädda för att dö,här på fuska iaf. tror inte någon här skulle ta ett revolver skott i pannan bara sådär. Inte riktigt samma saku hörru. Bara för att man inte är rädd för döden betyder inte det att man vågar ta livet av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Inte så rädd för att dö, den kommer naturligt om man via sitt liv kan få den att komma naturligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 jag tror alla är rädda för att dö,här på fuska iaf. tror inte någon här skulle ta ett revolver skott i pannan bara sådär. Inte riktigt samma saku hörru. Bara för att man inte är rädd för döden betyder inte det att man vågar ta livet av sig. oj läste fel, trodde det var "är du rädd för att dö" :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.