Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet. och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism. och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade. och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket. varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig. men säger ingenting och ingen vill va med mig. pratar aldrig med dom i korridorerna. har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar. så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna. sitter och äter med dom varje dag. sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig. och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom. men jag vågar ej. är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn. och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig. asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4Life. Redigerat 23 Oktober 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 :huh: Punkt och komma skulle ge mer lästydlighet i din text du skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 vad ska jag göra med mobbaren som sitter i rullstol?? mvh Eminem4LifeVält rullstolen - Problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 vad ska jag göra med mobbaren som sitter i rullstol?? mvh Eminem4LifeVält rullstolen - Problem solved. Win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Inte läst din text men prata med läraren. Vissa lärare orkar inte bry sig men vissa lärare hjälper verkligen till. Värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 prata med din kontaktlärare. mer kan inte vi göra. det är fan förjävligt att det förkommer mobbing aså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kan du försöka sätta ut lite skiljetecken och styckeindelning. Jag vill verkligen förstå vad du skriver men det är svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket. varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig men säger ingenting och ingen vill va med mig pratar aldrig med dom i korridorerna har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna sitter och äter med dom varje dag sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom men jag vågar ej är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4LifeVafan? Blir du mobbad av en nisse i rullstol? Som folk tidigare har nämnt, vält fanskapet. (Rofl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket. varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig men säger ingenting och ingen vill va med mig pratar aldrig med dom i korridorerna har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna sitter och äter med dom varje dag sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom men jag vågar ej är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4LifeVafan? Blir du mobbad av en nisse i rullstol? Som folk tidigare har nämnt, vält fanskapet. (Rofl) haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honom Redigerat 23 Oktober 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honomDu ska säga till lärarna att han är jobbig mot dig så blir dom sura på honom istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honomDu ska säga till lärarna att han är jobbig mot dig så blir dom sura på honom istället. har sagt till lärarna men dom bryr sig inte dom tycker bara jag ska skita i honom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 anmäl dom för att dom har betet sig fel >:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.