Rhino Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Skrivet 29 Juni 2010 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Ja o en Polare på ICA. :) Inte okej. Wut? Det är inte det minsta kul att gå och jävlas med godisavdelningen sådär. Jävla p12-fasoner, jag blir så arg. Hade lappat till er direkt om jag hade sett det irl :angry: HAHAAH :D Ingen som bryr sej om man leker där :) Citera
fishmaster Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2010 Få se vad man kan hitta i min sjuka YT history. Fråga inte. Citera
Nacke3000 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Skrivet 30 Juni 2010 Coola videos. Ofta kväva sin motståndare med inälvor. Det är helt cp ju. :lol: Citera
knark Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Skrivet 30 Juni 2010 Få se vad man kan hitta i min sjuka YT history. Fråga inte. OH I LOLD Citera
slapparen Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Efter att jag såg den första anime grejen(den med den perverse läraren) hade jag förvandlats till en hålögd zombie Citera
SNUFFINATOR Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Sett fight-scenen förut, den är skit awesome :D Citera
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 PistolShrimps <3 Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka? Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka?[youtube ] <de sista bokstäverna från youtube länken> [/ youtube] (ta bort mellanslagen) t.ex [youtube ]bp_qq22rpng[/ youtube] Redigerat 2 Juli 2010 av Quatix Citera
Entropia Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Skrivet 3 Juli 2010 Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka?[youtube ] <de sista bokstäverna från youtube länken> [/ youtube] (ta bort mellanslagen) t.ex [youtube ]bp_qq22rpng[/ youtube] Tack! :) Citera
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) bästa videon ever! Redigerat 5 Juli 2010 av NoSight Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.